CK Blue Style představuje exotické destinace na zimní sezónu a nového maskota
Unikátní sympatický parťák na cesty jménem Blů je novým maskotem CK Blue Style – největšího samostatného subjektu na trhu českých cestovních kanceláří. Objevuje se jak v reklamních kampaních, tak na webových stránkách a v další komunikaci firmy. Ta staví na svých hlavních základech, kterými jsou: vášeň pro cestování, zákazník na prvním místě, vysoký standard péče a kvality služeb a přístup a hodnoty rodinné firmy. Všechny tyto priority v sobě zahrnuje i brand claim „Dovolenou pro vás děláme s láskou“, který firma nadále používá a promítá do emočně vřelé, optimistické, důvěryhodné a moderní komunikační strategie.
„Možná vypadám trochu jinak, než je obvyklé, ale věřím, že budu s kolegy v CK Blue Style i s našimi zákazníky vycházet skvěle, protože kromě cestování miluji i lidi a rád jim dělám radost. Věřím, že úsměv dělá každého lepší a hezčí bytostí a dokáže vyřešit spoustu trablů,“ říká o sobě Blů. Ten komunikuje nejen se zákazníky, ale také s obchodními partnery a samozřejmě i se zaměstnanci CK Blue Style.
„Nový komunikační koncept s Blůem dává kreativitě větší flexibilitu, nabízí nám širší spektrum možností i mimo tradiční média a umožňuje lepší profilování na digitálních platformách,“ vysvětluje Zbyněk Janyška, marketingový ředitel CK Blue Style. „Věříme, že huňatý parťák pro cestování ještě posílí naši autenticitu a zaujme zákazníky všech věkových kategorií – nejen boomery a mileniály, ale také členy nejmladší generace Z a Alfa. Tento nový směr nám pomůže posílit naši pozici na trhu a vytvořit pevnější a bližší vztahy s našimi zákazníky,“ dodává Zbyněk Janyška.
Koncept postavený na roztomilém huňatém maskotovi Blů vznikl v kreativní agentuře VCCP a rozvíjí dřívější komunikační koncept „Miluji“, který nyní bude reprezentovat právě postava Blůa. „Práce s postavičkou nebo maskotem má v komunikaci mnoho výhod, především zapamatovatelnost a potenciál vybudovat v dlouhodobém měřítku jasně rozpoznatelný symbol a svět značky. Ten pak může investice do komunikace značně zefektivnit,“ komentuje Ondřej Fiala, Business Director VCCP.
Blů se zrodil s pomocí technologií, jako jsou 3D skenování, motion capture a umělá inteligence. Společně tyto technologie pomohly vytvořit realistický a dynamický model, který bude kreativně zapojovat publikum a přinášet inovace do marketingových kampaní CK Blue Style.
Jednou ze součástí produkce je také aplikace rozšířené reality (AR), která umožní zákazníkům interakci s Blůem v jejich chytrých zařízeních. Blů se tak bude moci objevit třeba na jejich fotkách či videích nejen během dovolených.
„Nový komunikační koncept ukazuje, jak můžeme propojit budoucnost marketingu s nejmodernějšími technologiemi, a těšíme se na nové možnosti, které díky tomu budeme moci nabídnout zákazníkům CK Blue Style,“ říká Martin Gazda, ředitel zlínského studia IS Produkce, které Blůa technologicky připravilo.
Blů představuje nabídku exotických dovolených pro zimní sezónu 2024/25
Představit nabídku dovolených v exotických destinacích na zimní sezónu 2024/25 je jeden z prvních úkolů, které Blů dostal. Už nyní si tak zájemci mohou vybírat, kam odletět za teplým počasím i v zimě.
„S CK Blue Style lze před nízkými teplotami uniknout přímými lety s krátkou dobou doletu do Egypta, na Kapverdy, do Ománu či Spojených arabských emirátů. Nebo do vzdálenějších destinací, jako jsou Maledivy a Mauricius. Novinkou sezóny jsou pak přímé lety na Zanzibar, který je čím dál populárnější. Jsem přesvědčená o tom, že z tohoto výčtu afrických a asijských destinací si vybere každý – rodiny s dětmi, mladé páry, senioři i party přátel milující rušný noční život,“ říká Lenka Pátek, expertka na cestování a obchodní ředitelka CK Blue Style.
Už nyní tak mohou zájemci v rámci First Minute vybírat a rezervovat dovolenou na zimní sezónu. Mohou tak využít benefity včasného objednání: výhody pro stálé klienty, nízké zálohy, slevy pro dospělé, děti zdarma a samozřejmě také nejširší nabídku destinací i termínů pro celou rodinu. Čím dříve dovolenou objednají, tím déle se mohou připravovat a těšit na nezapomenutelné zážitky.
Největší zájem v zimě je o celoročně atraktivní destinace, jako je Egypt, Kapverdy nebo Spojené arabské emiráty. „Při porovnání loňské zimní sezóny s tou přechozí jsme měli více než 50procentní nárůst rezervací. Úplně nejvíc vzrostl zájem o dovolenou v Ománu,“ vysvětluje Lenka Pátek.
Roste počet zákazníků, kteří každoročně letí na více než jednu dovolenou. Během zimy na začátku roku tak řada klientů zamíří do tepla, v létě vyrazí na letní dovolenou a někteří přidají ještě jeden pobyt v teple u moře během sychravého podzimu či na vánoční svátky. „Dovolené jsou čím dál dostupnější a obyvatelé Česka mají moře rádi, takže pobyt u něj už neberou jako luxus, ale jako životní potřebu,“ doplňuje Lenka Pátek.