Nesnězeno začalo spolupracovat s Perfect Canteen Filipa Sajlera
Platforma Nesnězeno, která bojuje proti plýtvání potravinami a umožňuje záchranu jídel z obchodů či restaurací, se spojila s Perfect Canteen. Síť podniků známého šéfkuchaře Filipa Sailera se specializuje na inovativní koncept firemního stravování s důrazem na ekologii a trvalou udržitelnost. Na platformě nově nabízí přebytky jídel, která jsou určena právě firemním zákazníkům. Spolupráce odstartovala 2. září a zahrnuje vybrané kantýny v Praze a Brně.
V první fázi nabídne Perfect Canteen svá jídla z uzavřené kantýny Komerční banky v Praze a Brně, která se tak díky spolupráci s Nesnězeno otevře i veřejnosti. Zájemci si budou moci rezervovat balíčky s pozdními obědy nebo večeřemi, které by za jiných okolností skončily v koši. Jednotlivá jídla se slevou minimálně 50 % si pak vyzvednou ve vratných ReKrabičkách přímo v provozovně. Perfect Canteen klade důraz na ekologická řešení od sestavování menu až po nakládání s odpadem a její zapojení do platformy ji posouvá vstříc trvalé udržitelnosti.
„Spolupráce s Nesnězeno je pro nás klíčem k dalšímu kroku v rámci udržitelnosti, z čehož máme velkou radost. Společně tak podpoříme, aby se méně plýtvalo jídlem a zároveň dáme nevyužitým pokrmům druhou šanci dostat se k zákazníkům,“ dodává ke spolupráci Filip Sajler, spoluzakladatel sítě restaurací Perfect Canteen.
„Jsme rádi, že se naši platformu přidává právě Perfect Canteen, která je nám blízká svým konceptem sázejícím od počátku na udržitelnost a promyšlené nakládání se surovinami i odpadem,“ dodává zakladatel Nesnězeno Jakub Henni.
Nesnězeno svým konceptem nabízí pro hotely a restaurace atraktivní způsob, jak získat vítaný sekundární příjem z prodeje jídel, která by běžně končila v koši jako potravinový odpad. Na platformě se úspěšně prodá většina balíčků, které partneři v rámci Nesnězeno zákazníkům nabízejí, a podniky, které se na Nesnězeno připojí, tak mohou získat měsíční dodatečný příjem v průměrné výši 25 000 Kč. Spolu s tím se jim otevírá cesta, jak významně přispět k omezení plýtvání, zvýraznit svou značku v rámci komunity a oslovit novou cílovou skupinu hostů a zákazníků.