Moët & Chandon představuje limitovanou edici šampaňského Pharrell Williams

Moët & Chandon, legendární francouzský šampaňský dům s tradicí sahající až do roku 1743, s hrdostí představuje svou nejnovější spolupráci: limitovanou edici Moët & Chandon Pharrell Williams. Tato jedinečná edice, která bude celosvětově uvedena na trh 1. března, staví oslavy narozenin do centra pozornosti. 

Spojeni společnými hodnotami kolektivního ducha, optimismu a lidského propojení, Moët & Chandon a Pharrell Williams společně přetvářejí oslavy narozenin – pohledem těch, kteří vás oslavují. Základem spolupráce šampaňského domu a Pharrella je společná vize sdílené radosti, jejímž cílem je stvořit univerzální a současně hluboce osobní okamžiky – každý detail je zde vytvořen jako pocta těm, kdo se oslavy zúčastní.

Každý den si 22 milionů lidí na celém světě připomíná své narozeniny, což je rituál plný radosti a vděčnosti sdílený s osobami, díky nimž je tato událost nezapomenutelná. Ať už své vlastní narozeniny slavíte rádi, nebo ne, všichni s oblibou slavíme narozeniny lidí, které milujeme. Nejde ani tak o dárek, ale o to, kdo ho dává. Ani tak o večírek, ale o to, kdo se na něm objeví. A nejde ani tak o lahev, ale o to, s kým ji vypijete.

„Na narozeninách jsou nejlepší lidé, kteří je chtějí oslavit s vámi,“ říká Pharrell. „Když jsem byl dost starý na to, abych si poprvé připil šampaňským, Moët & Chandon byl pro mě jasnou volbou. Myslím, že je to prostě tradice, takový rituál.“ 

Narozeninová tradice Moët & Chandon 

Šampaňské Moët & Chandon je již po generace oblíbeným šampaňským pro narozeninové přípitky a stává se součástí oslav výjimečných dnů královských rodin a jedinečných osobností v oblasti hudby, sportu a filmu. V roce 1965 slavil s touto značkou své 40. narozeniny legendární herec Paul Newman, v roce 2014 herečka Scarlett Johansson se svým dvojčetem Hunterem oslavili s touto značkou své 30. narozeniny a Roger Federer s ní pravidelně slaví doma s rodinou a přáteli. A příležitosti nekončí…


Design a tvorba výjimečné spolupráce
 

Aby vytvořili jedinečný a nezaměnitelný design pro každé narozeniny, ponořili se Moët & Chandon a Pharrell Williams do archivů značky. Objevili, že ikonická stuha na lahvi, jak ji známe dnes, byla v roce 1889 mašlí. Tato mašle, symbolizující sounáležitost, velkorysost, radost a překvapení, se stala jedním z klíčových prvků této limitované edice. Kolekce zahrnuje vše od výjimečného „šperku“ (Jewel Masterpiece), edice s ozdobnými mašlemi (Bow Capsule), až po limitované edice dostupné pro český trh.

Limitovaná edice Brut Impérial (zlatá, modrá a červená) 

Obal a hrdlo lahve nejsymboličtějšího šampaňského Moët & Chandon, Brut Impérial, jsou oděny do zlaté, půlnoční modré a tmavě červené. Pharrell své výtvory podepisuje bílým tečkovaným písmem podobným perlám na obalu a také přímo na lahvi. Červenou královskou pečeť na lahvi proměnil v perleťový monogram svých iniciál PW, které jsou zde provázané a zaoblené.

The Bow Creation:

Brut Impérial (půlnoční modrá) ve velikosti Magnum (1,5 l)

U této kolekce najdete velkou látkovou mašli zdobenou perleťovými korálky, kterou vytvořily pařížské vyšívačky v umělecké dílně Atelier Baqué Molinié. Mašli lze odepnout a nosit jako brož.

The Jewel Masterpiece: 

Brut Impérial ve velikosti Jeroboam (3l) 

Mistrovský šperk je symbolem oslav odvážné francouzské elegance. Existuje pouze 30 číslovaných kusů, které byly pečlivě ručně vyrobeny ve Francii. Povrch lahve pokrývá zrcadlový chrom, který byl nanesen pomocí speciálního průmyslového postupu. Umělkyně Astrid de Chaillé jej vyzdobila ručním písmem s 89 reliéfními barvenými perlami, což mu dodává trojrozměrný efekt. A konečně, hrdlo lahve zdobí velká mašle s korálky. Její ruční vytvoření si vyžádalo 300 hodin práce za použití 7 310 perleťových korálků a byla vyrobena pařížským vyšívacím studiem Atelier Baqué Molinié. Odnímatelnou mašli lze nosit také jako brož, aby ji bylo možné předvést v celé její kráse.

Mistrovský šperk je uložen v dřevěném pouzdře lakovaném půlnoční modří a zdobeném podpisem „PHARRELL“. Ten rovněž vytvořila Astrid de Chaillé, jež reliéf opatřila perleťovým povrchem.

30 číslovaných mistrovských šperků je k dostání prostřednictvím služby Moët Hennessy Private Sales, v butiku Epernay a ve vybraných barech Moët & Chandon za cenu 30 000 €.

Navíc si zákazníci mohou zakoupit také limitovanou edici v pop-up dárkových obchodech v Londýně, Madridu, Miláně, Dubaji, Mexico City, Koreji a Japonsku. Součástí zážitku budou také speciální narozeninové rituály Moët & Chandon – od svíček až po dort, který byl speciálně vytvořen tak, aby dokonale ladil s ikonickým šampaňským.

Kampaň 

Uvedení kolekce Moët & Chandon Pharrell doprovází globální mediální kampaň s Pharrellem. Viděno očima těch, kteří oslavují oslavence, tento příběh zachycuje, jak se s přáteli řítí na narozeninovou oslavu v centru Paříže. Když přátelé pořádají narozeninovou oslavu, vždycky se najde ten, kdo přijde pozdě, ten, kdo se postará o dort, ten, kdo vybere květiny, ten, kdo přijde s balonky… a hádejte, kdo přinese šampaňské?

Limitovaná kolekce Moët & Chandon Pharrell bude dostupná od března 2025 ve vybraných specializovaných prodejnách a e-shopech s vínem v České republice. Zároveň si ji můžete vychutnat v exkluzivních barech Moët & Chandon v Epernay, londýnském Harrods a berlínském KaDeWe.

Foto: Anthony Seklaoui

You may also like...