MAKRO chce pomoci ekonomice, zapojilo se do projektu #probudmeekonomiku

Česko se pomalu probouzí k životu, zákazníci se začínají vracet do svých oblíbených podniků a majitelé se snaží se znovu oživit svá podnikání. Společnost MAKRO Cash & Carry ČR se snaží se svými partnery v rámci iniciativy Probuďme ekonomiku ulehčit návrat podniků do běžného provozu. Zároveň vyzývá také veřejnost, aby se zapojila a podpořila své oblíbené podniky.

Dbát na návrat zákazníků do znovuotevřených provozoven je důležitější než kdy dříve. Na sociálních sítích tak 1. června odstartovala výzva #probudmeekonomiku, do které se může zapojit kdokoliv, kdo se chce podílet na znovunastartování svých oblíbených podniků, jako jsou kavárny, restaurace či kadeřnické a kosmetické salóny. Výzvu podpořila řada známých tváří a influncerů v čele s ambasadorem MAKRO Přemkem Forejtem. Sdílením fotografie či videa s označením navštíveného podniku a hashtagem #probudmeekonomiku mají lidé možnost pro svůj oblíbený podnik vyhrát nákup v MAKRO či produkty partnerů, a tím tak ukázat, že jim na lokálních podnicích záleží. Lidé prožijí hezké chvíle, během kterých pomohou znovuotevřeným místům, která by bez jejich podpory zanikla.  

Mnoho podniků momentálně bojuje o přežití, proto je v tuto chvíli velmi důležité podniknout kroky, které jim pomohou překonat toto těžké období. Spojili jsme se s našimi partnery, abychom podpořili znovuotevřené podniky a usnadnili obnovení provozu. Uvědomujeme si však, že podpora musí přijít také ze strany zákazníků. Prostřednictvím výzvy na sociálních sítích tak chceme veřejnost vybídnout k návštěvě oblíbených restaurací, kadeřnictví či kaváren. Lidé se tak mohou do pomoci podnikům zapojit společně s námi a našimi partnery,“ komentuje Romana Nýdrle, manažerka komunikace MAKRO.

Živnostníci i ti, kteří je chtějí podpořit, naleznou veškeré informace na www.makro.cz/probudmeekonomiku.

METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online.

You may also like...