123kurýr začal obsluhovat segment doručování zásilek mezi soukromými osobami

Česko-slovenská skupina 123kurýr/123kuriér, poskytující balíkovou logistiku, aktuálně spouští v České republice e-shop s přepravou balíků, který je určený převážně pro segment C2C. 

Skupina zajišťuje balíkovou logistiku „pro všechny“, tedy v oblasti B2B (doručování zásilek mezi firemními klienty), B2C (doručování firemních zásilek na soukromé adresy), D2C (doručování zásilek výrobce přímo koncovému zákazníkovi) a C2C (doručování zásilek mezi soukromými osobami) ve vlastní přepravní síti.  Ačkoliv její česká část zahájila činnost teprve na podzim loňského roku, proces sjednocování servisu v celé síti je téměř hotov. Nejnověji nyní nabízí 123kurýr e-shop s přepravou soukromých balíků, který je na Slovensku zavedenou a mezi klienty oblíbenou službou.

E-shop může využít každý, kdo posílá balík v rámci česko-slovenského území. K odbavení zásilky slouží jednoduchá aplikace na webu 123kurýr. Zájemce o službu vyplní formulář obsahující základní údaje o zásilce a požadované služby. Na základě zadaných údajů dojde k vypočtení ceny přepravy, kterou zájemce zároveň přímo v pokladně e-shopu uhradí. Kurýr vyzvedne balík podle toho, kdy je přeprava objednána, nejdéle však druhý pracovní den po zadání. Doručení proběhne do 24 hodin od vyzvednutí, a to platí o celém česko-slovenském území.

Skupina kontinuálně pracuje na rozšiřování služeb. Na Slovensku aktuálně spouští síť Balíkových center (míst pro podání a vyzvednutí zásilek), kterou plánuje rozšířit do České republiky.

Foto: 123kurýr

You may also like...