Českou LemonPay kartu využívá 500 firem a dál posiluje
Dva roky od uvedení na trh je o elektronickou benefitní kartu LemonPay stále velký zájem. A to zejména u menších a středních firem. „Stali jsme se první volbou pro náročnější klienty se štědrými benefitními schématy. Oblíbenost roste hlavně díky naší suverénně největší akceptační síti a připravené máme další zajímavé akvizice a technologické novinky,“ prohlásil obchodní ředitel Zoltán Finta. Podle něho se v současné době firmy nejčastěji zaměřují na benefity v rámci volnočasových aktivit nebo na péči o zdraví. „Právě tyhle položky se v rodinných rozpočtech budou nejčastěji škrtat,“ upozornil Finta.
LemonPay je elektronická karta, která si dokáže pamatovat několik peněženek zároveň, je akceptována všude, kde mají platební terminál, nabízí řadu výhod a ulehčuje správu zaměstnavateli. V roce 2020 se český fintechový projekt propojil s Gusto Kartou a dostal se tak mezi největší hráče benefitních a stravenkových karet.
„Jsme velmi oblíbení v technologických firmách, IT sektoru, v e-commerce nebo v úspěšných startupech. Často nás využívají lídři na trhu ve svých segmentech. Vědí, že benefity a péče o jejich zaměstnance je klíčový aspekt, ale potřebují k tomu nejmodernější možné nástroje,“ dodal Zoltán Finta z LemonPay. „Na jednom konci stojí papírové stravenky s malou hodnotou a protipólem je naše obrovská akceptační síť, kterou jsme rozšířili o vysoké tisíce nových míst, jako například e-shopy, aplikace, donáškové a online služby. Aktuálně využívá naši kartu kolem 500 firem a jejich počet dál roste.“
Podle zástupců LemonPay je v současné ekonomicky náročné situaci stále velmi atraktivní a hlavně výhodné se pro firmy zaměřit na zvyšování péče o zaměstnance a nabízet propracovaný benefitní model, který reflektuje důležitost jejich práce a reprezentuje také snahu zaměstnavatele o vytvoření produktivního prostředí a podmínek pro práci. „S narůstající inflací je pro majitele firem znovu zajímavá daňová výhodnost plného příspěvku na stravné. Našimi klienty jsou ale častěji hlavně firmy, které přispívají obřími částkami měsíčně hlavně na volnočasové benefity, regeneraci a rozvoj zaměstnanců,“ popsal Zoltán Finta, podle kterého se právě tahle oblast stává pro firmy prioritní.
Firmy nejčastěji nabízejí zaměstnancům benefity v oblasti péče o zdraví, work/life balance koncepty, wellness, sportu, zubní hygieny nebo na příspěvky na regeneraci a rekreaci. „Velmi oblíbené jsou nyní také položky interních benefitů v podobě školení, poradenství ale i masáží. Dále pak kurzů či lekcí přímo na pracovišti nebo jazykové a rekvalifikační kurzy, či služby pro děti zaměstnanců, jako například školkovné a volnočasové kroužky s daňovým zvýhodněním. Mnoho rodin právě kvůli zvýšeným nákladům za energie bude tohle omezovat, pro firmy je naopak lákavé takovou možnost nabídnout,“ dodal Finta.