Nejlepší kamennou prodejnu mají mistři čokolády ze Steiner a Kovarik

Čokoládovna Steiner a Kovarik patří k oblíbeným místům všech milovníků této exotické pochoutky. Za svou nejnovější prodejnu ve Slovanském domě v Praze nyní získala ocenění Visa Czech Top Shop. To každý měsíc náleží té kamenné prodejně, která vyniká v poskytování jedinečné zákaznické zkušenosti.

Design prodejny si vzala na starosti zakladatelka a spolumajitelka čokoládového podnikání Silvie Steinerová:Nejzásadnější je pro nás vždy to, aby se u nás zákazníci cítili dobře. Nabízíme jim to nejlepší, co jim z čokolády nabídnout můžeme a doufáme, že se k nám rádi vracejí.“ Jejich obchody přitom neslouží pouze jako výkladní skříň delikátních výrobků, ale také jako místo pro setkávání. Majitelé zde pravidelně hostí nejrůznější akce od charitativních aukcí po křty a mnoho dalších.

Historie čokoládovny, jak ji známe dnes, se píše od roku 2005, kdy Silvie znovuobnovila značku Nachfolger. V roce 2011 se potkala s Petrem Kovaříkem a životní partneři se rozhodli spojit své síly, tedy Silviinu kreativitu a zkušenosti s výrobou čokolády a Petrův obchodnický um. Výsledkem je fungující rodinné podnikání.

Cílem bylo od začátku nabídnout zákazníkům něco výjimečného: „Nějakou dobu jsme hledali tu tzv. díru na trhu, kterou jsme nakonec našli v kvalitní čokoládě v obalech s motivy Prahy,“ popisuje Silvie počátky firmy. Motivy Prahy na jejich čokoládách zůstaly dodnes. Jak Silvie sama říká, je to to, co je charakterizuje. „Máme ale další srdcovku, kterou můžete v našich obchodech najít a kterou si také vyrábíme, a to je ta nejkvalitnější čokoláda vlastní receptury z bobů, které si sami dovážíme,“ pokračuje podnikatelka.

Prodejen od té doby otevřeli celou řadu – několik v Praze, v Karlových Varech, na pražském letišti a na čas dokonce až v dalekém Ománu. Všechny spojuje příjemná jednoduchost designu, přehlednost prezentovaných produktů i milý a ochotný personál. Zákazník může vše ochutnat a dozvědět se o tajuplném světě čokolády mnoho zajímavých informací: „Kvalitní čokoláda obsahuje mnoho benefitních látek – antioxidanty, antivirotika, vitaminy, minerály a mnoho dalšího včetně například známého hormonu lásky,“ vyjmenovává Petr Kovařík a pokračuje: „Dalším známým mýtem je, že bílá čokoláda, není čokoláda. Tak to ale není. Bílá čokoláda je vyráběna z kakaového másla, oproti tomu běžná mléčná čokoláda ze supermarketů je vyráběna pouze z kakaového prášku, který je levnější. Bílá čokoláda je v tomto případě lepší volbou.“

Prodejna v ulici Na Příkopě se zařadila po bok zbývajících 11 finalistů letošního ročníku ocenění Visa Czech Top Shop. Jeden z nich se začátkem příštího roku stane absolutním vítězem. „Soutěž si klade za cíl ocenit unikátní zákaznickou zkušenost v kamenných obchodech po celém Česku, a motivovat tak obchodníky k neustálému zlepšování svých služeb. Během hodnocení klademe důraz na takové prvky jako jsou exteriérová a interiérová designová řešení, navigace v prostoru, využití digitálních prvků, přístup personálu a samozřejmě také podpora moderních způsobů placení,“ vysvětluje za titulárního partnera soutěže Josef Kunčar ze společnosti Visa.

Mezi dosud oceněné prodejny pro rok 2022 patří dm v OC Černý Most, GrillCentrum WEBER Harfa, JIP Bořanovice, Ski a Bike centrum Radotín, Coop Strakonice, Démos Trade Liberec, Kostka Kolobka Hanušovice, JK Jitka Kudláčková, iWant Brno a Steiner a Kovarik.

O soutěži Visa Czech Top Shop

Ocenění Visa Czech Top Shop je od roku 2021 udělováno ve spolupráci se společností Visa kamenným prodejnám po celém Česku.

Vítězové jsou vybíráni každý měsíc na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb od nezávislé komise inspektorů. Ta každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích:

  • Exteriér a interiér provozovny – upravenost a zajímavost
  • Design provozovny
  • Orientace v provozovně, případně v oddělení či regálu
  • Prezentace služeb
  • POP komunikace včetně probíhajících akcí
  • Cashless Friendly – podpora moderních způsobů placení
  • Digital Signage – využití digitálních technologií
  • Personál – vhodný počet, ochota, aktivita a odbornost.

Ve velikém finále pak odborná porota z výběru dvanácti nejlepších prodejen za daný ročník zvolí absolutního vítěze.

You may also like...