HONOR za rok 2022 zaznamenal 110% meziroční nárůst

V roce 2022 prémiový segment mobilních telefonů vůbec poprvé vzrostl, a to o 55 %, a to navzdory 12% meziročnímu poklesu v celém odvětví mobilních telefonů. Podle agentury Counterpoint důvodem může být také všeobecný trend zákazníků nakupovat spíše dražší zařízení na delší dobu. 

Dalším faktorem pak může být také celkové posunutí celého sektoru mobilních telefonů do více prémiové kvality.

Kromě jiných značek, také HONOR dokázal významně ukrojit z celkového podílu na celosvětovém trhu a na domácím půdě v Číně bodoval se svoji Magic Series. Značka HONOR je nejvíce ceněna za neustálé investice a reálné využití inovativních technologií, které se také promítá na vysoké kvalitě výsledného produktu.

HONOR na nedávném technologickém veletrhu MWC (Mobile World Congress) deklaroval svůj nový přístup a posun nových technologií, které budou více orientovány na potřeby každého z nás. 

Posílení prémiového segmentu za minulý rok HONOR zaznamenal také na českém trhu. Podle průzkumu agentury IPSOS za 3. kvartál roku 2022 zájem zákazníků o produkty HONOR narostl právě v prémiovém a základním segmentu mobilních telefonů.

You may also like...