Výprodej na tržišti Allegro táhne, startují slevy až 40 %
Povánoční výprodeje jsou pro české zákazníky každoročně oblíbeným obdobím. Řada z nich totiž našla pod vánočním stromkem finance a vytoužené dárky si tak obstarává sama právě až po svátcích. Jak ukazují data internetového tržiště allegro.cz, ačkoliv byl výrazný zájem o akční zboží evidován již během Vánoc, zvýšená návštěvnost přetrvává i po Novém roce – Češi tak prochází výhodné online nabídky stále ve velkém. Allegro proto i zkraje roku pokračuje ve velké slevové akci Allegro Days, během které nyní nabízí slevy až do výše 40 %. Ty se přitom vztahují na produkty napříč kategoriemi: od výrobků z oblasti zdraví a krásy, přes elektroniku, dětské potřeby, vybavení na sport i mnoho dalších.
Slevy až 40 % od 8. do 14. ledna
Allegro se proto letos rozhodlo Čechům jejich lednové online nákupy zpříjemnit i ulehčit. Pod jednou střechou totiž najdou v rámci akčního týdne, tedy od 8. do 14. ledna, produkty se slevou až do výše 40 %, a to napříč kategoriemi. Zákazníci tak mohou Allegro Days využít nejen k pořízení věcí, jejichž nákup s ohledem na očekávané slevy odkládali, ale také na nákup vybavení souvisejícího s jejich novoročním předsevzetím. Ta si totiž každoročně dávají 4 z 10 Čechů, a to především z řad mladších generací.
„Mezi populární kategorie dosavadních letošních prodejů patří sportovní obuv a pánské i dámské oblečení, zavazadla, kosmetika, elektronika všeho druhu či domácí dekorace. Za trháky z řad konkrétních produktů pak lze označit LEGO, interaktivní dětské hračky jako populární Albi tužka nebo dostupnější spotřební elektronika, mezi níž uspěly třeba produkty HP či Xiaomi. Zajímavostí je, že více než 80 % návštěv allegro.cz v těchto dnech přichází ze smartphonu,“ popisuje Anna Procházková, mediální zástupkyně allegro.cz.
Češi mají slevové akce jednoduše rádi. Potvrzuje to i průzkum agentury Perfect Crowd, který si Allegro nechalo zpracovat mezi českými zákazníky. Podle něj na výhodnější cenu vyhlédnutého produktu čeká až 76 % respondentů, většina nakupujících (89 %) zároveň srovnává ceny zboží od různých prodejců s cílem najít daný produkt za tu nejlepší možnou cenu. Téměř polovina zákazníků (47 %) pak ke svým nákupům využívá právě online tržiště, na kterých oceňují širokou nabídku zboží v různých cenových relací.
Všechny nabídky právě probíhající akce Allegro Days naleznou zákazníci přímo na domovské stránce platformy i na dedikované stránce kampaně. Veškeré slevy jsou v souladu s evropskou směrnicí „Omnibus“, nakupující tak mají jistotu, že je jejich výše vždy odvozena z nejnižší ceny daného zboží za posledních 30 dnů. Tisíce produktů navíc na allegro.cz disponují odznakem „Záruka nejnižší ceny“, který spotřebitelům garantuje, že dané zboží na žádném jiném z vybraných českých e-shopů levněji nekoupí.