Aero si s novým proudovým letounem L-39NG létá pro prestižní ceny
Během září Aero získalo hned dvě prestižní ocenění. V rámci 21. ročníku soutěže Zlatý středník v kategorii „Nízký rozpočet a jeho efektivita“ se zařadilo mezi TOP 3 projekty s komunikací „Český Top Gun z Aero aneb 95 let na stříbrném plátně“. Organizátorem je oborová a profesní organizace PR Klub, jejíž Zlatý středník je nejsilnější soutěží komunikačních projektů v České republice a na Slovensku. V polovině září poté Aero převzalo prestižní cenu Czech Superbrands 2023, která náleží elitním značkám České republiky. Cena Superbrands je uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší značky dané země. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a nyní je cena předávána ve více než 90 státech na 5 kontinentech.
„Tyto ceny jsou nejen důkazem, že značka Aero roste, ale především je to ocenění celé společnosti Aero a jejích letounů. Letošní rok byl pro nás přelomový tím, že jsme zahájili sériovou výrobu nového proudového letounu L-39NG, který navazuje na legendární Albatrosy, jež si zahrály v nejednom filmu a pomohly vycvičit více než pět generací pilotů po celém světě. Jsem rád, že v Česku umíme vyrábět takové letouny a navazujeme na tuto tradici právě s L-39NG,“ říká Filip Kulštrunk, výkonný viceprezident a Chief Commercial Officer, Aero.
„Naše komunikace se věnovala mapování významných filmových rolí letounů z Aero, a ukázala, že i s omezeným rozpočtem lze dosáhnout výjimečných výsledků. Titul Superbrands je znakem speciálního postavení a pozice jména Aero. Získávají jej značky s vynikající pověstí, s nimiž si lidé spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Pro nás jsou tato prestižní ocenění potvrzením skvělé práce celého týmu i kreativity a zároveň inspirací do budoucna v tomto úsilí pokračovat. Zvlášť děkuji agentuře Crest Communications, která nám pomohla tuto komunikaci vytvořit a spolupracuje s námi na budování našeho brandu,“ uvádí Jan Chvojka, ředitel marketingu a PR, Aero.
Komunikace „Český Top Gun z Aero aneb 95 let na stříbrném plátně“, oceněná v rámci 21. ročníku soutěže Zlatý středník v kategorii „Nízký rozpočet a jeho efektivita“, se věnuje mapování filmových rolí, které letouny z Aero sehrály v nezapomenutelných filmech. Během 11. ročníku předávání cen Czech Superbrands si ocenění za rok 2023 odneslo 45 značek v kategorii Consumer Superbrands a 18 brandů získalo titul Business Superbrands, kam náleží i značka Aero.
Oborová a profesní organizace PR Klub sdružuje na tři stovky profesionálů z oblasti komunikace a také na tři desítky firem, agentur a institucí. Pořádá nejsilnější soutěž komunikačních projektů v České republice a na Slovensku – Zlatý středník.
Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Superbrands je znakem speciálního postavení a uznáním speciální pozice značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.
AERO Vodochody AEROSPACE a.s. se zaměřuje na vývoj, výrobu, údržbu a modernizace civilních a vojenských letadel a je největším leteckým výrobcem v České republice a jedním z nejstarších leteckých výrobců na světě. V oblasti vlastních letounů je Aero stálým partnerem řady armádních letectev a má silnou pozici na trhu s vojenskými cvičnými a lehkými bitevními letouny. Díky 11 tisícům letounů, které vyrobilo za sto let své existence, stovkám stále používaných letounů L-39 Albatros sloužících u desítek vojenských provozovatelů i v řadě demo týmů, a zejména díky svému novému letounu L-39NG se Aero profiluje jako lídr na světovém trhu s proudovými cvičnými letadly.