Albert v Praze otevřel další supermarket v moderním vzhledu
Po úspěšném otevření prodejny v Jesenici u Prahy či na Florenci v novém formátu, se nyní představuje ve stejné podobě i Karlínská prodejna. Zákazníkům přináší nový koncept pro rychlejší a pohodlnější nakupování, včetně řady novinek, jakou jsou digitální cenovky, rozšíření samoobslužných pokladen či úseku Zdravě s Albertem. Chybět nesmí ani Fresh bar pro rychlé občerstvení.
Supermarket v Karlínské pasáži prošel velkou rekonstrukcí. Z původních 760 m2 se prodejna zvětšila o téměř 50 % a vítá tak zákazníky již z ulice. Působí tak vzdušným dojmem. Velký počet zákazníků tvoří lidé z okolních kanceláří, či turisté. I z toho důvodu prošly velkou změnou i pokladny. Nově je instalovaná klasická pokladna společně s informacemi a dalších 10 je samoobslužných, pro ještě rychlejší nákup.
Nové úseky a širší sortiment
Pro zákazníky se nezměnil jen vzhled, ale přibyl i nový sortiment. „Nově máme celé oddělení Zdravě s Albertem, více čerstvého ale i suchého sortimentu a po celé délce prodejny pak chladírenské jednotky. Zároveň máme i více prémiových produktů, či Fresh bar, ve kterém si zákazníci mohou zakoupit prémiovou kávu Perlu, ale i bagety, croissanty či další hotová jídla,“ dodává manažer prodejny, Libor Adamík.
Nově je na prodejně i násypník s nabídkou ořechů, luštěnin, rýže či suchých plodů, které si zákazníci mohou odsypat do připravených papírových sáčků. Chybět zde nesmí ani lednice s pivy od lokálních minipivovarů. Zákazníci mohou vybírat ze široké nabídky například z Únětického pivovaru, Pivovaru Muflon či Hostivar.
V rámci modernizace se nezapomnělo ani na úsek s pečivem či lahůdky. Pečivo je pro zákazníky v uzavřených násypnících, které jsou prostornější, jednodušší na údržbu ale i pohodlnější pro výběr a nákup. Úsek s lahůdkami je pak přehlednější, s většími pulty a novým grilem, ve kterém mohou zákazníci zakoupit například grilovaná kuřata.