Amazing Places se staly partnerem aplikace Placehunter

Amazing Places, projekt, který nabízí inspiraci na ubytování na netradičních místech nejen v rámci České republiky, a mobilní cestovatelský průvodce s tipy na výlety Placehunter uzavřely strategické partnerství; Amazing Places se staly menšinovým partnerem. Vzájemně se doplňující projekty s podobnou cílovou skupinou a tržním zacílením na Českou republiku s přesahem na Slovensko a Rakousko vnímají propojení jako logický krok.

Spojení přirozeně vychází z našeho společného zaměření na cestování. Amazing Places o obsah, jaký Placehunter nabízí, dlouhodobě usilovaly. Navíc obsah v tak vysoké kvalitě a exkluzivitě, která je blízká právě i nám v Amazing Places. Inspirace na ubytování s doplněním tipů a informací o výletech na méně obvyklá, ale turisticky velmi atraktivní místa je dalším benefitem pro naše zákazníky,“ uvedl Petr Kotík, zakladatel projektu Amazing Places.

Petr, Eliška a Jarda

Propojení obou projektů přinese uživatelům informační komfort. Přehled dostupnosti ubytovacích kapacit a nabídky jedinečných míst přinesou zvýšení zásahu cílové skupiny projektů v řádech desítek tisíc uživatelů. „Vyjma pozitivního přínosu pro uživatele očekávám, díky silnému partnerovi, jakým značka Amazing Places beze sporu je, především posílení vlastní značky Placehunter a tím samozřejmě i utvrzení o našich kvalitách,“ vysvětlil Jaroslav Janouš z Placehunter.

Nabídky ubytování doporučené Amazing Places budou zobrazeny v aplikaci Placehunter v okolí jednotlivých turistických cílů. Pro uživatele aplikace však nejde jen o inspiraci na ubytovací kapacity jako takové, ale i o možnost získat předplatné aplikace po dobu pobytu na některém z kouzelných míst zdarma.

„V naší aplikaci Placehunter chybělo ubytování a Amazing Places zase postrádaly tipy na výlety. Mám velkou radost, že se dva nadějné projekty spojily a mohou se přirozeně doplňovat,“ říká Eliška Hudcová, spoluzakladatelka Placehunter.

Aplikace se navíc stane i novým zajímavým komunikačním kanálem, který Amazing Places mohou nabízet svým partnerům z řad poskytovatelů ubytovacích služeb. Obě značky počítají se vzájemnou podporou v rámci marketingové komunikační strategie.

 

You may also like...