Aquapalace Praha získal titul Nejdůvěryhodnější značka roku 2020 v kategorii zábavní parky a aquaparky
Nejzábavnější aquapark ve střední Evropě se stal vítězem průzkumu Nejdůvěryhodnější značka služeb a institucí roku 2020 v kategorii zábavní parky a aquaparky. Jedná se o jednu z nejrozsáhlejších nezávislých anket, která se zaměřuje na spotřebitelskou důvěru v České republice, pořádanou agenturou Nielsen pro ATOZ Group. Průzkumu se zúčastnilo 4 000 respondentů, kteří tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů. Pro tuzemskou jedničku mezi zábavními parky je to potvrzení, že na ni zákazníci i při omezeních stále myslí a má jejich plnou důvěru.
Aquapalace Praha je rájem zábavy, kde se nachází bezpočet vodních a adrenalinových atrakcí. Jen za minulý rok do něj podle agentury CzechTourism zavítalo přes milion lidí. Celorepublikově je pátým nejnavštěvovanějším turistickým cílem. „Důvěra zákazníků je pro nás velkým závazkem. Vážíme si toho o to více, že letos procházíme velmi nelehkým obdobím – z nařízení vlády máme již podruhé celý provoz uzavřen. Ale v průběhu léta nás návštěvníci nezklamali, návštěvnost byla vysoká, stejně jako spokojenost a zpětná vazba na naše služby. Uzavírku jsme uchopili jako šanci ke zlepšení, zmodernizovali jsme celé technologické zázemí a zapracovali na zatraktivnění areálu pro naše návštěvníky. Během jarní uzavírky jsme zrealizovali vodní Havana Pool Bar, Korálový a Římský bazén vybavili podvodní hudbou, pro SPA a Saunový svět jsme připravili unikátní Aquapalace Peeling Bar ®, kde si klienti mohou vyživující i detoxikační peelingy připravit pod vedením odborného terapeuta doslova a la carte,“ říká generální manažerka Aquapalace Praha Vladana Horáková.
Vodní svět v Čestlicích nabízí ve třech palácích více než 20 skluzavek a tobogánů, mořské vlnobití i nejdelší Divokou řeku v České republice. Díky propojení virtuální reality s vodními atrakcemi se zde návštěvníci podívají do Vesmíru a proletí se nad horskými hřebeny.
Spolu s blížícími se vánočními svátky mohou lidé vyjádřit svoji důvěru a podporu vůči aquaparku například i nákupem voucherů. „I přes momentální uzavírku jedeme dál a připravujeme nabitý program a mnoho překvapení na příští rok. Už se nemůžeme dočkat. Plným proudem běží prodej Vánočních dárkových poukazů do Vodního i Saunové světa, velkému zájmu se těší permanentky do Fitness nebo exkluzivní dárkové vouchery na kosmetiku, masáže a rituály v našem SPA,“ doplňuje generální manažerka.
Více informací o ocenění Nejdůvěryhodnější značka roku
Největší nezávislý průzkum zaměřený na zákaznickou důvěru u nás, vedený agenturou Nielsen Czech Republic pro ATOZ Group, proběhl v září a říjnu letošního roku. Celkem 4 000 respondentů, kteří tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů, hodnotili prostřednictvím on-line dotazníků téměř 700 značek v 76 kategoriích. Spotřebitelé vybírali v jednotlivých kategoriích maximálně z 10 nejsilnějších značek v prodejích. To byl také hlavní parametr pro zařazení značky do průzkumu. Oceněné značky jsou pro své zákazníky transparentní a jasně se vymezují svými obchodními prioritami, kdy důvěra a jejich vzájemný vztah jsou na předním místě ve strategii.
Více informací o Aquapalace Praha:
Vodní svět o rozloze 9 150 m2 je nejzábavnějším aquaparkem ve střední Evropě. Je tvořen třemi paláci, v nichž si na své přijde opravdu každý. Rozsáhlý Saunový svět tvoří komplex čtrnácti druhů saun a prohříváren. Dělí se na finské sauny, římské lázně a venkovní sauny. Pod jednou střechou se nachází i luxusní SPA & Wellness určené pro milovníky odpočinku, pravidelných masáží či obličejových procedur a moderní plně klimatizované dvoupodlažní Fitness, které disponuje rozsáhlou kardiozónou s řadou nejnovějších kardiotrenažerů i širokým spektrem skupinových lekcí. Více informací naleznete na www.aquapalace.cz.