Bernard si váží dobrých hospod, pro ty nejlepší má ocenění
Poctivá práce musí být spravedlivě odměněna. Rodinný pivovar Bernard už mnoho let oceňuje certifikátem kvality provozovny, které svědomitě pečují o to, aby zákazník dostával co nejlepší pivo. Že je restaurace nebo hostinec držitelem certifikátu se zákazníci nově dozví z velkých bronzových desek na fasádě provozovny.
„Už se to dnes možná nenosí, ale my jsme přesvědčeni, že má smysl dělat věci pořádně, poctivě. Platí to samozřejmě i pro pivo a všechno, co k němu patří, protože ze skvělého piva mají radost a prospěch všichni. V první řadě zákazník, který si pochutná a má hezký zážitek. Stejně tak hostinský, kterému se rád vrátí spokojený host. A samozřejmě pivovar, pro který je výroba piva smyslem existence,“ vysvětluje spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard. „Certifikát kvality je ale především sdělením pro zákazníky o tom, kde dostanou dobré pivo Bernard“.




Perfektně načepované pivo postavené před zákazníka je posledním z mnoha kroků, které k uznání vysoké kvality provozovny vedou. Pivovar sleduje např. také skladování piva, péči o výčepní zařízení i celkovou hygienu provozovny, znalosti personálu atd. „Certifikace není konečná meta. Jedná se o trvalý závazek kvality vůči pivovaru, především ale vůči zákazníkům, aby se rádi vraceli,“ upozorňuje Stanislav Bernard.
Certifikáty si postupně přebírají zástupci oceněných podniků přímo v pivovaru, v jeho návštěvnickém centru. Provozovatelé si kromě diplomů do interiéru mohou dát na fasády svých provozoven parádní velkou bronzovou desku, kterou si převzali od spolumajitelů pivovaru Stanislava Bernarda a Josefa Vávry.