BILLA se spojila s Kapkou naděje a spouští charitativní vánoční projekt
Společnost BILLA v rámci letošních Vánoc navazuje spolupráci s Nadací Kapka naděje. Každý zákazník prodejen BILLA tak může díky zakoupení setu skla reálně pomoci nemocným dětem trpícím poruchou krvetvorby, nádorovými onemocněními a těm, jejichž léčba vyžaduje transplantaci kostní dřeně. Spolupráce BILLY a Kapky naděje je charitativním projektem, jehož výtěžek poputuje do Nadačního fondu. Projekt startuje 8. prosince a bude trvat do 30. ledna 2021.
BILLA letos vsadila na mix tradiční vánoční komunikace v propojení s projektem Nadačního fondu Kapka naděje. V rámci charitativního projektu „O Kapku lepší Billa“ budou mít zákazníci možnost od 8. prosince zakoupit v prodejnách BILLA prémiové nápojové sklo. Designérkou sady skleniček a karafy na vodu je Eva Jiřičná, ikona české architektury. V prodeji bude balení čtyř skleniček za 329 Kč a balení dvou skleniček s karafou na vodu za 389 Kč. Zákazníci tak budou moci obdarovat blízké kvalitním a hezkým dárkem a zároveň pomoci nemocným dětem, které mnohdy nebudou moci strávit vánoční čas se svou rodinou a blízkými doma.
„Rozhodli jsme se spojit s Nadací Kapka Naděje, protože v jejich činnost věříme. Billa v letošním roce zaměřila svoji pomoc na nemocnice a nemocniční personál, ale nesmíme zapomínat také na nemocné děti, které často leží v nemocnicích a rodiče za nimi nemohou, například kvůli opatřením spojeným s koronavirem. V letošním roce jsme tedy nechtěli investovat do finančně náročných vánočních kampaní, ale raději věnujeme peníze dětem,“ říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka BILLA ČR.
Ve druhé fázi bude celý projekt podpořen charitativním koncertem Kapky naděje vysílaným 20. prosince na TV Prima. Večerem bude provázet Libor Bouček spolu s dvanáctiletým chlapcem Samem. Na podporu zvýšení výtěžku vystoupí Ewa Frana, Mirai, Tomáš Klus, Pokáč, Slza a další.
„Z této spolupráce jsme nadšeni. Kombinuje v sobě tři silné české subjekty. Renomovanou českou architektku Evu Jiřičnou, která díky tomuto projektu navrhovala užitné sklo vůbec poprvé, českého výrobce skla Crystalex, a pak Nadační fond Kapka naděje, který slaví 20 let. To sklo je naprosto unikátní. Věříme, že se bude líbit,“ doplnil Jan Fischer, ředitel Nadačního fondu Kapka naděje.
Projekt společnost BILLA dále podpoří 15´ TV spotem, v rádiu i v tisku, na sociálních sítích, v akčních letácích i POS materiálech na prodejnách.