Coca-Cola připravila limitovanou edici a zájezdy do Avangers studia v Disneyland® Paris

Všichni milovníci Avengers by měli být na pozoru! Svět Marvel a jeho ikonické postavy ožívají díky značce Coca-Cola a její limitované edici přichystané u příležitosti stého výročí Disney. Superhrdinové čekají nejen na obalech plechovek a láhví, ale také ve skutečném světě kouzel, kam se nyní může podívat několik z vás. Coca-Cola a Disney spouští spotřebitelskou soutěž jejíž hlavní výhrou je zájezd pro čtyři šťastlivce a jejich rodiny. 

Stačí koupit nápoj Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite či FuzeTea a zapojit se do soutěže o epické ceny v Coke aplikaci. Hlavní výhrou je totiž výlet právě do Avangers studia v Disneyland® Paris. Nepropásněte šanci spatřit na vlastní oči neohroženého Iron Mana, Kapitána Ameriku nebo prvotřídní agentku Černou vdovu.

Jak na to?

Naskenujte QR kód z obalu lahví či plechovek, zadejte PIN zpod víčka a zkuste vyhrát některou ze stovek odměn. Spektrum cen je ovšem mnohem širší a nabízí spoustu výher. Soutěžit se bude i o ceny pro filmové nadšence, kteří jistě ocení domácí kino Samsung, projektor nebo popkornovač, díky kterému nezůstane žádný filmový zážitek bez správného občerstvení. Podrobnější informace o soutěži naleznete zde.

V Avangers kampusu v Disneyland® Paris se návštěvníci setkají se všemi ikonickými hrdiny, kteří aktuálně hledají nové rekruty do svých týmů. Díky nejnovějším technologiím se můžete i vy přenést do Marvel misí a zachránit svět před intergalaktickou hrozbou. Tento výlet bude nezapomenutelný a v malých i velkých návštěvnících jistě zanechá jedinečný zážitek.

Na správnou vlnu je možné se naladit díky speciální edici plechovek, kterou zdobí 6 superhrdinských znaků. Tento design jistě ocení nejen fanoušci Marvelovek, ale i sběratelé. „Věříme, že unikátní partnerství mezi značkou Coca-Cola a Disney potěší všechny naše zákazníky, stejně jako potěšilo nás. V Coke aplikaci spouštíme jednu z největších soutěží a do Disneyland® Paris pojedou spolu s vítězi také známé tváře,“ doplňuje Mária Drotárová, brand manažerka společnosti Coca-Cola pro Českou republiku a Slovensko. „Když mě Coca-Cola oslovila s tím, že bych měl být součástí kampaně Coke & Marvel a dostat tak příležitost navštívit Disneyland Paris, byl jsem nadšený. Kombinace superhrdinů, supernápojů a skvělého výletu mě nadchla. Věřím, že stejnou radost budou mít i všichni filmoví nadšenci, protože i oni mají díky soutěži Coca-Cola možnost se do Disneyland® Paris podívat,“ říká známý slovenský influencer Explo!ted, který se celé kampaně také zúčastní.

Potkejte své oblíbené superhrdiny a přeneste se do světa Marvel. Stačí pouze Coke aplikace, QR kód z obalu lahví či plechovek, PIN zpod víčka nápoje a můžete i vy prožít nezapomenutelné dobrodružství.

You may also like...