Čtyři trendy, které ovládnou kosmetický svět v letošním roce
„Kosmetický průmysl je na prahu zásadní změny. Spotřebitelé už nehledají pouze produkt, díky kterému budou krásnější, hledají něco, díky čemu se budou cítit lépe a budou i skutečně lepší. Tento způsob myšlení, související s nástupem vědomé krásy, vedl k nárůstu poptávky po výrobcích, jež nabízí víc než jen péči o pleť. Společnost FOREO se velmi rychle přizpůsobila a její self-care produkty překlenuly propast mezi zdravím a krásou,“ vysvětluje Vladimir Cuturilo, generální manažer FOREO Eastern Europe.
Ochrana kožní bariéry
Jedním z trendů, kterému se dostane největší pozornosti, je ochrana kožní bariéry. Stratum corneum, vnější vrstva pokožky, zadržuje vlhkost a chrání buňky před toxiny z okolního prostředí. Z mnoha důvodů, například vlivem používání nešetrných kosmetických produktů, dochází k jejímu narušení. Jakmile však ztratí svou sílu, pleť se stane citlivou a náchylnější k podráždění.
Do středu pozornosti se dostanou látky jako ceramidy či niacinamidy, nicméně značka FOREO varuje, že žádná ingredience nikdy plně nezvrátí poškození kožní bariéry a vyzdvihuje proto prevenci před nápravou. Protože jedním z největších viníků poškození je nadměrná exfoliace a hrubé čištění pleti, vsaďte na šetrnější přístup. Přístroj LUNA 4 určený k čištění pleti je vybaven měkkými silikonovými štětinami, které hloubkově čistí pleť a nenarušují kožní bariéru. Zároveň odstraní až 99,5 % nečistot, včetně zbytků make-upu, přebytečného kožního mazu a odumřelých kožních buněk.
Beauty snacking
Beauty snacking spočívá v tom, že si krásu budete dopřávat v malých dávkách během celého dne. Ale pozor, žádný spěch. Naopak si z těchto okamžiků udělejte chvíle hýčkání a péče o sebe sama. Stejně jako u jídla si dávejte pozor na množství. Hydratace je sice vždycky dobrý nápad, pokud ji ale budete pleti dopřávat příliš často, zleniví a ztratí svou přirozenou zvlhčující schopnost. Abnormální vnější hydratace dává pleti signál, že má dostatek vody, lipidů a bílkovin, a zpomalí tak přirozenou produkci těchto důležitých živin.
Proto je naše oblíbená kosmetická pochoutka obohacena o sofistikovanou technologii a nadčasový design. Oftalmologem schválený masážní přístroj pro oční okolí IRIS 2, na který nedají dopustit celebrity jako Gemma Chan a Paris Hilton, zajistí svěží vzhled za pouhých 60 sekund. Produkt, jenž je neinvazivní, účinný a vysoce hygienický, se inspiroval lymfodrenážními technikami ze starověké Asie. Obohacený o revoluční patentované T-Sonické pulzace pomáhá zmírňovat tmavé kruhy pod očima a rozjasňuje pohled. Uvolňuje také napětí v obličejových svalech způsobené únavou.
Invazivní vs. neinvazivní procedury
V roce 2021 měl podle průzkumu globální trh s dermálními výplněmi hodnotu 5,1 miliardy dolarů a do konce roku 2031 by se tato suma měla vyšplhat až na 13 miliard dolarů. Poptávka po omlazujících zákrocích stoupá, nicméně rok 2023 nám přinese zcela nový pohled na krásu, který spočívá především v péči o sebe sama. Lidé začínají upřednostňovat neinvazivní procedury s viditelnými dlouhodobými výsledky před rychlým chirurgickým řešením, které je bolestivé a nese s sebou určitá rizika.
Minulý rok zaznamenala společnost FOREO radikální nárůst poptávky po tonizačním přístroji BEAR (o 175 %). Toto chytré zařízení s mikro proudem, vybavené Anti-Shock Systémem, výrazně zmírňuje hluboké vrásky a jemné linky, zpevňuje pleť a zlepšuje její pružnost, a to všechno během jednoho týdne používání. To z něho činí nejbezpečnější a nejúčinnější domácí ošetření obličeje a vyvrací mýtus, že plastická operace je jediným způsobem, jak zpomalit stárnutí pleti.
Vzestup kosmetických technologií
S novým rokem se k ještě většímu slovu dostanou kosmetické technologie. Nabízí totiž profesionální výsledky, navíc jsou ekologická a udržitelná. Rok 2023 bude érou osvícených spotřebitelů, kteří chtějí mít nejen čistou pleť, ale také svědomí. Vzroste zájem o LED světelnou technologii a kryoterapii, což jsou trendy, které společnost FOREO prosazovala už před lety ve své řadě UFO.
“Kosmetický průmysl se každým dnem vyvíjí neskutečnou rychlostí. Všechny tyto trendy ovládnou v roce 2023 svět krásy, jako vizionářská značka se ale snažíme měnit kosmetický průmysl k lepšímu trendům navzdory. Naše produkty jsou tady pro zákazníky. Zvyšují jim sebevědomí, pečují o jejich duševní zdraví a zároveň jim poskytují vše, co jejich pleť potřebuje, aby byla krásná a zdravá,” říká Adriana Pirjak, vedoucí produktového managementu ve společnosti FOREO a dodává: “Budoucnost beauty průmyslu tkví v ještě větším propojení zdraví a krásy. Značka FOREO již nyní stojí v čele inovací v oblasti well-beingu a už teď jsme průkopníky med-beingu, konceptu, který naprosto změní pravidla hry. Zatím se teprve formuje, ale v příštích letech naplní svůj velký potenciál!”