Destinace Východní Morava se úspěšně prezentovala na veletrhu GO – REGIONTOUR

Zlínský kraj se jako tradiční turistická destinace Východní Morava ve dnech 20. – 23. 10. 2022 úspěšně prezentoval na veletrhu cestovního ruchu GO – REGIONTOUR konaném na brněnském výstavišti. Centrála cestovního ruchu Východní Moravy se tentokrát spojila s dalšími dvěma moravskými centrálami, a to Moravskoslezského a Olomouckého kraje. Vznikla tak expozice bohatá nejen na informace, ale i na zážitky a aktivity.

Pořadatel, společnost Brněnské veletrhy, letos spojil konání veletrhů Go a Regiontour s dalším oblíbeným veletrhem Caravaning Brno. Podle generálního ředitele Brněnských veletrhů Tomáše Moravce přineslo spojení celkovou návštěvnost 23.000 návštěvníků. (Zdroj: go-regiontour/aktuality-regiontour-potvrdil-zajem-ii)

„Jsem rád, že jsme se veletrhu GO – REGIONTOUR zúčastnili. I když v oblasti veletrhů ještě doznívá útlum způsobený covidem, vidíme tuto formu prezentace Zlínského kraje i do budoucna jako přínosnou,“ říká náměstek hejtmana Zlínského kraje Lubomír Traub, který byl zahájení veletrhu za Zlínský kraj osobně přítomen.

Zuzana Vojtová, ředitelka Centrály cestovního ruchu, v anketě pořadatelů veletrhu uvedla: „Za velice dobrou na veletrhu považuji účast některých regionů. Myslím si, že domácí návštěvník je pro nás důležitý, a přestože někdy účast úplně nesplňuje naše představy, pokud jej chceme získat, měli bychom se snažit všemi možnými prostředky. K prezentaci na veletrhu je zkrátka potřeba přistupovat aktivně.“

Při přípravě své prezentace spolupracovala Centrála cestovního ruchu Východní Moravy především s destinačními oblastmi Zlínského kraje, oddělením cestovního ruchu magistrátu města Zlína, ale například i se Zlín Film Festivalem.

V současnosti připravuje Centrála cestovního ruchu komunikační kampaň na podporu cestovního ruchu ve Zlínském kraji pro období Zima 2022/2023, která bude zejména kvůli rapidně zvýšeným cenám energií náročná především pro provozovatele lyžařských center a horských hotelů. 

You may also like...