Dokonale namíchaný ikonický drink Jack Daniel‘s & Coca-Cola přichází na trh
Spojení jemné whiskey Jack Daniel’s a osvěžujícího ikonického nápoje Coca-Cola vyvolá vzpomínku na bary podél amerických dálnic a světla Hollywoodu i u těch, kdo je viděli pouze na stříbrném plátně. Nyní si jeden z nejoblíbenějších drinků na světě mohou jeho čeští fanoušci vychutnat přímo z plechovky. Coca-Cola uvedla na zdejší trh dokonale namíchaný a „Ready-to-Drink“ nápoj Jack Daniel‘s & Coca-Cola.
Jack & Coke je americká klasika, která spojuje dvě legendy. Míchat whiskey s Coca-Cola napadlo první barmany před více než sto lety. Ani po tak dlouhé době vztah mezi drsným Jack Daniel‘s z Tennessee a sladkou Coca-Cola z Atlanty nevyšuměl. Jsou totiž pro sebe jako stvoření. Přírodní vanilkovou chuť Jack Daniels’s doplňuje karamelový tón Coca-Cola a její svěží chuť zjemní štiplavost alkoholu, který pili hrdinové Divokého západu.
Jack Daniel‘s má své čestné místo i v showbusinessu. Zahrál si v několika filmech včetně bondovky Skyfall. Zpěvák Frank Sinatra si ho zamiloval natolik, že je s jednou lahví na cestu na druhý břeh dokonce pohřben. Coca-Cola rozhodně na stříbrném plátně nezůstává pozadu a vychutnával si ji Superman i E.T. Proto není divu, že se u nás s Jack & Coke spojil známý herec Ondřej Sokol.
„Coca-Cola stejně jako Jack Daniel’s má ve světě svou tradici a jsem rád, že mohu být ambasadorem této oblíbené americké klasiky. Coca-Cola mám rád a baví mě její ikoničnost. Objevila se i v mnoha slavných filmech a líbí se mi, že si svou originalitu drží dodnes,“ říká Ondřej Sokol.
Fanoušci tohoto klasického koktejlu si jej mohou nyní vychutnat v podobě, která položila základy dvousložkových barových mixů po celém světě – a to i na výletě, na cestách nebo doma v klidu a bez hádek o tom, kdo nalévá drink moc silný nebo moc slabý. Coca-Cola ve spolupráci s Jack Daniel’s ho totiž namíchali za vás do perfektně vyváženého mixu.
Jack Daniel‘s & Coca-Cola RTD obsahuje 5 % alkoholu a prodává se ve variantě s cukrem i bez. Zero nápoj poznáte podle červeného proužku na vrchu plechovky. Jinak se obě značky drží klasického červenočerného designu, který poukazuje na sílu tradice a kvalitních ingrediencí. Nyní po více než sto letech od prvního spojení Jack & Coke se tento slavný nápoj pouze převlékl do nové a atraktivní „ready to drink“ verze.
Když se Coca-Cola spojí s Jackem, tak je už vhodná jen pro dospělé. Společnost Coca-Cola podporuje odpovědný přístup ke konzumaci alkoholu, tudíž je tato informace nepřehlédnutelná na každé plechovce.
Mluvčí na společné fotografii: moderátorka Barbora Hlaváčková, ambasador Jack & Coke Ondřej Sokol, Robin Stoppelkamp, GŘ Brown-Forman ČR/SR, Emilia Dimitrova obchodní ředitelka Coffee & Premium Spirits, Coca-Cola HBC, Martin Binder, GŘ Coca-Cola CZ/SK, velvyslanec Spojených států amerických, Bijan Sabet.