Drogerie ROSSMANN spouští další ročník projektu „Vraťte stromům korunu“

Řetězec ROSSMANN opět spojil síly s neziskovou organizací Sázíme stromy a společností Henkel Consumer Brands a společně odstartovaly další ročník projektu „Vraťte stromům korunu“. Od jeho začátku bylo v rámci České republiky vysázeno již více než 2 700 stromů, se kterými se lidé potkávají kolem polních cest, na dětských hřištích, u škol, v parcích, vznikají i nové meze a remízky. Cílem devátého ročníku je tedy společně získat finanční prostředky na pořízení dalších minimálně 400 vzrostlých stromů. Oblíbená kampaň probíhá od 19. 6. do 10. 9. 2024.

Snižování počtu stromů je závažným problémem nejen ve volné krajině, ale i ve městech. Zde je zeleň především prospěšná ke zvlhčování ovzduší a zlepšování jeho kvality pro lidské zdraví, které je vlivem škodlivých plynů ohrožováno. K řešení tohoto problému může v rámci kampaně „Vraťte stromům korunu“ drogerie ROSSMANN a společnosti Henkel Consumer Brands přispět nyní každý z nás.

„Péče o životní prostředí je naší dlouhodobou prioritou, a proto si vážíme každého, kdo se do akce „Vraťte stromům korunu“ zapojí,“ komentuje Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.


Stačí si jen v období od 19. června do 10. září 2024 zakoupit výrobky značek Palette, Live Color, Perfect Mousse, Syoss, Taft, Gliss, got2b, Schauma, Fa, Nature Box, Gliss Color, Schwarzkopf, Persil, Bref, Pur, Somat, Silan, Perwoll, Clin a K2r. V tomto období pak poputuje automaticky z každého prodaného produktu 1 Kč neziskové organizaci Sázíme stromy, která následně zajistí výsadbu vzrostlých stromů v předem vybraných lokalitách po celé České republice.

You may also like...