Drogerie ROSSMANN znovu navyšuje mzdy zaměstnancům
Společnost ROSSMANN zvyšuje od 1. 4. 2023 mzdy svým zaměstnancům na prodejnách, a to až o 13 %. Přichází navíc i s dalšími novými benefity. Chce tak ocenit své pracovníky, které považuje za jeden z klíčových pilířů úspěchu na trhu. Především díky nim má nyní ROSSMANN v Česku pozici nejrychleji rostoucí drogistické společnosti. Na podzim roku 2022 byl koncern ROSSMANN americkým časopisem Forbes opět jmenován jedním z nejlepších zaměstnavatelů na světě, když se umístil na 26. místě z 800 hodnocených společností.
Společnost ROSSMANN navyšuje mzdy zaměstnanců ve svých českých prodejnách již počtvrté za poslední rok a půl. Spolu s dubnovým zvýšením až o 13 % si její pracovníci za posledních 18 měsíců polepší o více než čtvrtinu. To překonává nejen tempo růstu mezd obvyklé na českém maloobchodním trhu, ale především jde o nárůst vyšší než inflace.
„Jelikož velmi silně vnímáme aktuální ekonomickou situaci a záleží nám na tom, aby se životní úroveň našich zaměstnanců a jejich rodin kvůli inflaci nesnižovala, ale naopak mohla dál růst, rozhodli jsme se od dubna znovu výrazně navýšit mzdy na prodejnách. Za poslední rok a půl si tak zaměstnanci ROSSMANN polepší v průměru o 6 až 8 tisíc korun měsíčně. Kvalitní ohodnocení práce našich zaměstnanců je pro nás zkrátka jasnou prioritou, protože to jsou právě oni, kdo velkou měrou stojí za úspěchem naší společnosti,“ uvádí Vít Podešva, jednatel společnosti ROSSMANN.
Společnost revidovala mzdy směrem vzhůru vícekrát během loňského roku nejen pracovníkům prodejen, ale i ostatním zaměstnancům. Navíc se rozhodla postupně rozšířit i další benefity.
„Zaměřili jsme nejen na růst mezd, ale i na doplnění pestrého systému benefitů pro všechny naše zaměstnance o další nové položky. Od dubna tak spustíme např. benefity typu Cafeterie. Během prvního pololetí také postupně zavádíme bezplatnou asistenční linku. Tato služba je zaměřená na individuální pomoc při řešení osobních záležitostí našich zaměstnanců a jejich rodinných příslušníků. Jedná se o profesionální a vysoce diskrétní poradenství v oblastech psychologie, včetně, krizové linky psychické pomoci v režimu 24/7, financí, práva, včetně případné potřeby mediace, a také zdravého životního stylu.
Snažíme se o to, aby nás zaměstnanci vnímali nejen jako svého zaměstnavatele, ale především jako partnera, který jim poskytne podporu a pomoc také v osobních situacích, se kterými si nemusí vědět sami rady. Zároveň jsme si vědomi, že spokojenost našich zaměstnanců výrazně ovlivňuje pracovní prostředí, proto došlo v uplynulém roce ke kompletní proměně naší centrály. Cílem modernizace bylo vytvořit prostředí, kde se budeme cítit dobře, a poskytnout všem členům našeho týmu zázemí, které bude inspirovat, pomáhat ke vzájemné spolupráci a bude reflektovat nejnovější trendy v oblasti kancelářských prostor,“ dodává Karol Jakubek, jednatel společnosti ROSSMANN.