Emil Frey Select navýšil prodej o 19 procent

Program certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select zakončil svůj druhý rok působení na českém trhu celkovým meziročním růstem devatenáct procent. Znamená to, že v loňském roce se v rámci programů Emil Frey Select – Peugeot Vyzkoušené vozy a Citroën Select prodalo 4058 ojetých vozů, tedy o 647 více než v roce 2018.

Počínaje rokem 2020 vstupuje Emil Frey Select do třetího roku své existence. Od svého založení v březnu roku 2018 je jeho prioritou zajištění dlouhodobého rozvoje na základě poskytování mimořádně kvalitních služeb. Důležitými kroky bylo mimo jiné zřízení dalších dvou prodejních míst v Praze na Kolbenově a Pražské ulici. Společně s provozovnami ve Skorkovské a Pekařské ulici tak prodejní síť Emil Frey Select se svými čtyřmi prodejními místy nyní pokrývá celou metropoli.

Partnerství s SK Slavia Praha

Dalším významným krokem uplynulého období bylo navázání strategického automobilového partnerství s fotbalovým klubem SK Slavia Praha, jež přispívá k marketingové propagaci programu. Potvrzuje to i ředitel firmy EF Mobility patřící do skupiny Emil Frey Zdeněk Fořt, když říká, že „spolupráce mimo jiné spočívá v tom, že Slavii poskytujeme flotilu vozů, s nimiž jezdí hráči, funkcionáři, skauti a management. Vozy jsou polepené logy obou partnerů, je tedy na první pohled patrné, že Emil Frey Select a Slavie patří k sobě. Spolupráce se nám osvědčila, jsme přítomni různými marketingovými aktivitami na každém domácím zápase Slavie a přicházejí nám noví zákazníci právě z řad fanoušků fotbalu.

Jak Zdeněk Fořt dále dodává, „naší prioritou je kromě dalšího zvyšování prodeje i budování povědomí o značce Emil Frey Select. Navzdory silné konkurenci na českém trhu se nám daří posilovat naši pozici a současně se rychle rozrůstá naše klientská základna. Získali jsme si pověst spolehlivé a důvěryhodné značky, což je v oboru prodeje ojetých aut vysoce ceněnou komoditou. Tyto úspěchy se odrážejí i na našich prodejních výsledcích, které výrazně vzrostly.“

Zájem o roční ojeté vozy

Na meziročním nárůstu o devatenáct procent se podílely zejména roční ojeté vozy, jež tvoří značnou část sortimentu programu Emil Frey Select. Nejprodávanější značkou byl v roce 2019 Peugeot, zejména pak jeho modely 5008, Traveller a Rifter, následován Citroënem s modely C4, Spacetourer a Berlingo. Do čela žebříčku Emil Frey Select se dostaly i další značky, patřící do portfolia značek, jejichž je skupina Emil Frey oficiálním dovozcem do České republiky, a to DS a Opel. Vzhledem k tomu, že program certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select nabízí i ostatní značky, k jeho úspěchu přispěly značnou měrou i ojeté vozy Volvo, Nissan a Ford.

Plnohodnotná minimálně roční záruka

Nové zákazníky si Emil Frey Select získává zejména důsledným uplatňováním kvalitativních standardů a transparentním přístupem. Jako jeden z mála prodejců ojetých vozů nabízí plnohodnotnou minimálně roční záruku v ceně vozidla, přičemž tuto záruku lze uplatnit v jakémkoliv autorizovaném servisu dané značky v celé Evropě a její součástí je rovněž asistenční služba. V uplynulém roce přibyly pro vybrané vozy i další akční benefity jako prodloužení záruky na dva roky nebo plná nádrž paliva při koupi vozu.

S prodejními výsledky loňského roku můžeme být spokojeni, ovšem náš cíl pro nadcházející období je posunout se ještě dál,“ zdůrazňuje Zdeněk Fořt a dodává: „Budeme usilovat o další růst a věříme, že bude stejně jako loni dvouciferný. Hodláme plně využít potenciál značky Opel, která se před několika měsíci stala součástí skupiny Emil Frey v České republice. Ojeté vozy této značky obohatí nejen nabídku našich čtyř pražských prodejen, ale rozvíjíme také značkový program ojetých vozů Opel Vyzkoušené Vozy, který bude obdobou našich programů pro prodej ojetých Peugeotů a Citroënů.“

O programu Emil Frey Select

Švýcarská skupina Emil Frey je největší privátní automobilová skupina v Evropě, jíž ročně projde 650.000 vozů. Emil Frey Select je pak program pro maloobchodní prodej ojetých certifikovaných vozů. Certifikovaný znamená, že každý vůz, který je do tohoto programu zařazen a prodán, projde velmi důkladnou vstupní prohlídkou, než se do programu dostane a je nabízen zákazníkovi s plnohodnotnou minimálně roční zárukou, která je v ceně vozu. Česká republika byla centrálou v Evropě vybrána jako pilotní země pro uvedení tohoto programu. Druhou zemí, kde byl uveden v život, bylo domácí Švýcarsko.

Text: Bohumil Brejžek
Foto: archiv Peugeot

You may also like...