Filantropický projekt Coca-Cola HBC pomáhá mladým lidem uspět a růst
Oceňovaný projekt společnosti Coca-Cola HBC “To dáš!” poskytl rekordní počet tréninků a prezentací. Platforma si klade za cíl pomáhat mladým lidem na startu jejich kariéry. Nově se účastníci mohou těšit na řadu nových praktických přednášek přímo od manažerů společnosti, nový obsah dostane i online platforma kurzů a školení.
Díky projektu Coca-Cola To dáš! získalo v Česku a na Slovensku práci, nebo trénink zdarma v roce 2022 celých 6110 mladých lidí. Dohromady projektem od roku 2017 prošlo 17 857 mladých lidí. Obrovskou část práce zde odvedla Nadace Terezy Maxové dětem, která provozuje sociální personální agenturu. Díky ní lidé především z dětských domovů získávají potřebnou podporu při začlenění do pracovního procesu. Další část podpory zajistila v Česku Mezinárodní federace koučů, která při projektu poskytovala tisícům mladých tréninkové hodiny. Na Slovensku tyto služby především znevýhodněným mladým lidem poskytovala společnost getCLIENTS ve spolupráci s dalšími organizacemi, jako například Úsmev ako dar. Vzdělávací platformě poskytla svůj obsah také společnost GrowJob. Nyní iniciativu po výše zmíněných partnerech ve větší míře přebírá přímo společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
Úspěšný projekt nyní nově nabídne praktické tréninky a prezentace pod vedením zkušených manažerů Coca-Cola HBC, zároveň došlo k opětovnému otevření programu exkurzí výrobního závodu a pro návštěvy vysokých škol. Zároveň s tím budou pokračovat oblíbené tréninky manažerů v dětských domovech. Lekce nových inspirativních řečníků chystá program pro vzdělávací platformu youthempowered.cz, kde jsou již nyní k dispozici kurzy finanční gramotnosti, nebo příběhy významných byznysmenů a manažerů Simony Kijonkové a Olina Nováka. Změny se dočká i samotný název “To dáš!”, který přechází plně na projekt Nadace Terezy Maxové dětem a aktivity Coca-Cola HBC budou nyní probíhat pod názvem mezinárodního projektu Youth Empowered.
„Po covidových letech se můžeme konečně pořádně nadechnout a vyrazit za mladými lidmi osobně. Chceme program více propojit s životem naší firmy a s firemním dobrovolnictvím. Máme obrovské množství inspirativních příběhů, které mohou mladé posouvat dál. Nezapomínáme ani na rozvoj naší online výukové platformy youthempowered.cz, kde budeme celý rok doplňovat vzdělávací obsah zdarma. Chci poděkovat všem partnerům, kteří v projektu odvedli spoustu skvělé práce,“ říká Ladislav Jelen, CSR & Community Manager Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
„Dát práci mladým lidem opouštějícím ústavní zařízení a podpořit je při vstupu do samostatného života je z našeho pohledu nesmírně smysluplnou pomocí jedné z nejzranitelnějších skupin obyvatel. Velmi si vážím spolupráce s partnery v čele s Coca Cola HBC, která změnila život stovkám těchto mladých lidí. V započatém úsilí budeme velmi rádi i nadále pokračovat a věřím, že projekt TO DÁŠ bude podporou a pomocí jak pro zaměstnavatele, tak konkrétní žadatele o zaměstnaní. Jsem na dosavadní výsledky projektu i tým, který za nimi stojí velmi pyšná, “ uvedla Terezie Sverdlinová, ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem.
„Je to téměř pět let, co jsme se stali strategickým partnerem společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko v projektu To dáš!. Společně jsme pomohli více než 5300 mladým lidem na Slovensku v jejich snaze zjistit, co v životě chtějí dělat, věřit si a jít si za tím. Dnes tato úspěšná spolupráce končí, ale věříme, že poslouží jako inspirace dalším firmám, které chtějí ve světě nechat i takovou stopu. My jsme vděčné za tuto příležitost,“ doplňuje Lenka Iľanovská ze společnosti getCLIENTS.