FreeFrom potraviny jsou v kurzu, lidé vyhledávají novinky

Roste zájem o zdravější a alternativní potraviny. Za posledních pět let se v hypermarketech Globus po těchto produktech poptávka zvýšila takřka o pětinu. Největší oblibě se těší takzvané „FreeFrom“ produkty, tedy potraviny určené pro individuální stravování a speciální diety, které jsou nejčastěji bez lepku, cukru nebo laktózy. Zákazníci zároveň stále častěji vyhledávají zajímavé novinky, které jejich jídelníček obohatí.

Velký zájem zákazníků o alternativní potraviny potvrzují prodeje oddělení Zdravý svět Globusu. K tomuto trendu patří neodmyslitelně úspěch novinek zařazovaných do sortimentu. Před lety byli zákazníci ve zkoušení novinek ostýchavější, ale nyní si je v regálu najdou okamžitě. Díky tomu může Zdravý svět neustále rozšiřovat nabídku o potraviny, které odpovídají aktuálním trendům. Hitem letošního léta se tak staly produkty značky Violife, tedy alternativy uzenin a sýrů v praktických plátcích. Velkým šlágrem prázdnin jsou i vegan zmrzliny Valsoya v multipacku, zmrzlinové sandwiche, kornouty a nanuky, které jsou ideální pro sdílení s přáteli, nebo jako rezerva do domácího mrazáku.

„V následujícím období se zákazníci mohou těšit na další tři desítky novinek sladkých i slaných alternativních potravin, jako jsou bezlepkové dukátové buchtičky Freedays, Mana Strawberry, snacky Boramex, Vegi steaky svačinky s tofu, Emco ovocní hadíci s ovocnou příchutí, lahůdkové droždí Allnature a další,“ řekla Aneta Turnovská, tisková mluvčí hypermarketů Globus. Dodala, že v historii oddělení Zdravých světů pak byly vůbec nejúspěšnějšími hvězdami v prodejích například Ghí, Mana, čekankové slazení nebo bezlepkové produkty Schar.


O kvalitu a přírodní původ je zájem

Své místo v regálech Zdravých světů mají neodmyslitelně BIO potraviny. Zákazníci u biopotravin oceňují vysokou kvalitu a přírodní původ. A to jsou atributy ceněné napříč alternativním stravováním. „Zákazníci si čím dál více uvědomují důležitost zdravé výživy a hledají produkty, které nejen dobře chutnají, ale také splňují jejich specifické potřeby,“ uvádí Aneta Turnovská za Globus. Podle jejích slov došlo k takřka dvacetiprocentnímu navýšení zájmu zákazníků o alternativní potraviny v průběhu posledních pěti let. Ukazují to data šestnácti oddělení Zdravý svět v hypermarketech Globus, z nichž každé nabízí okolo 1 100 alternativních potravin.  

You may also like...