Galavečer v Národním muzeu Czech Superbrands 2019 Tribute Event
Zástupci některých nejúspěšnějších obchodních a spotřebitelských značek v České republice za rok 2019 se sešli v Národním muzeu. V rámci včerejšího galavečera Czech Superbrands 2019 Tribute Event jim byla předána ocenění. Uděleno bylo rovněž ocenění Osobnost roku. Tou se stala osobnost z vědeckého prostředí, a to neurochirurg Vladimír Beneš. Toto ocenění je udělováno na základě nominací odborné poroty Brand Council a návazně o vítězi rozhoduje veřejnost v rámci celorepublikového průzkumu GfK. Letošního průzkumu, který rozhodl o volbě Osobnosti roku se zúčastnilo čtyři tisíce respondentů.
Atmosféra slavnostního večera se nesla v duchu sloganu „Tóny pro Superbrands, které mají v Česku zvuk“. Tomu odpovídal i program večera, na kterém vystoupili mimo jiné chlapecký pěvecký sbor Boni pueri z Hradce Králové a Klárka Gibišová, devítiletá klavírní virtuoska. Superbrands, nejuznávanější globální autorita, hodnotí a oceňuje nejlepší obchodní značky ve více než 90 státech světa. České značky se tak zařadily mezi světové velikány ze světa businessu. Právo užívat pečeť kvality Superbrands si odneslo téměř 70 obchodních značek, z nichž 49 získalo titul spotřebitelská super značka, Consumer Superbrands, a dalších 18 obdrželo B2B titul – Business Superbrands. Ocenění Honorary Superbrand 2019 určené pro charitativní značky a nadace si z Národního muzea odnesl Nadační fond Kapka Naděje. Titulem Superbrands oceněné značky i i další hosty slavnostního večera pozdravil čestný host Christian Archambeau, výkonný ředitel Úřadu Evropské unie pro duševní vlastnictví, který připomněl důležitost ochrany duševního vlastnictví a autorského práva.
„Ocenění Superson je pro mne v každém případě pocta. Zejména i proto, že přichází z pro mne vzdálené oblasti. Pohybuji se v akademické a státní medicíně, a i když má klinika světovou pověst a svoji „značku“, je to překvapení. Musím přiznat, že milé,“ uvádí Prof.MUDr.Vladimír Beneš, DrSc., neurochirurg. „Podobná ocenění mají z mého pohledu určitě význam. Snad každá lidská činnost je totiž soutěž. A ti, co nevyhráli mají impulz ke zlepšení, mohou vyhrát příště. Proto celý program Superbrands hodnotím pozitivně, a to právě proto, že stimuluje další,“ dodává Vladimír Beneš.
„Letošní, sedmý rok, kdy marketingový program Superbrands v České republice působí, zaznamenal největší zájem ze strany oceněných obchodních značek. Do programu se zapojilo na 70 značek. Galavečera se pak zúčastnilo přes 250 jejich zástupců, významných hostů a členů odborné poroty, která v celém procesu hraje klíčovou úlohu,“ uvádí Mgr. Roman Sovják, ředitel Czech Superbrands. „Jako prestižní hodnotím ocenění SUPERSON. V letošním roce výběr osobnosti roku nebyl vůbec jednoduchý, sešlo se nám 15 významných osobností, které porota Brand Council nominovala na Osobnost roku 2019. Mezi prvních pět, kterých si Češi považují, jako skutečných reprezentantů svého národa, patří herec Karel Roden, herec, dramatik a scénárista Zdeněk Svěrák, snowboardistka Eva Samková, neurochirurg Prof.MUDr.Vladimír Beneš, DrSc. a tenistka Karolína Plíšková. Letošní cenu SUPERSON si odnesl pan profesor Beneš,“ dodává Roman Sovják.
„Ocenění Superbrands 2019 si nesmírně vážím. Jsem také potěšen tím, že se rodinná společnost Knihy Dobrovský může řadit po bok ostatních českých firem,“ uvádí Petr Dobrovský, jednatel společnosti. „Díky této ceně jsme se v očích našich zákazníků stali více spolehlivým knihkupcem, kdy můžeme knižnímu trhu představit i nové autory a jejich díla. Naše nakladatelství jde tedy se sítí knihkupectví Knihy Dobrovský ruku v ruce, a společně tak nabízí to nejlepší čtení i pro náročné čtenáře a jejich blízké. Ti jistě potvrdí, že kniha je stále nejlepším společníkem i nejkrásnějším dárkem. A nás čekají opět opravdu čtivé Vánoce,“ dodává Petr Dobrovský.
Oceněnými firmami působícími na českém trhu byly:
Business Superbrands – ADLER Czech, VM FOOTWEAR, KOMWAG, SWS, PRAŽSKÁ PLYNÁRENSKÁ, PackWay, HÖRMANN, UNYP, SOUDAL, LABEL design, UNIQA, CRA-ČESKÉ RADIOKOMUNIKACE, EKOBAL, AROS, ISOTRA, GORDIC, FANUC, ZÁTIŠÍ CATERING.
Consumer Superbrands – Kores, SEPHORA, DEDRA, ELECTRO WORLD, dm drogerie markt, Auto Palace, mBank, Gepard Finance, PRE-PRAŽSKÁ ENERGETIKA, Pangamin, Vileda, Penzijní společnost České pojišťovny, PE-PO, Carlson, Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR, KLENOTY AURUM, Wobenzym, KNIHY DOBROVSKÝ, Wüstenrot, Staropramen, ROMOTOP, Babiččiny nudle, WALMARK, PRIMIGI, RE/MAX, COSTA COFFEE, PIEDRA, SCANquilt, Persil, GECO, LITE, HORNBACH, HERBALIFE, Cofidis, SUPER ZOO, Crystalex, COREGA, SENSODYNE, Kaufland, POTREFENÁ HUSA, NN Životní pojišťovna, CEWE FOTOLAB, Brit, Prima, BENU, MARLENKA, Dormeo, EVROPA 2, Mastercard.
Foto: Petr Brodecký