HONOR získal ocenění Kantar BrandZ a je na vrcholu žebříčku BrandGrow Top 100

Globální technologická značka HONOR včera oznámila, že na galavečeru Kantar BrandZ China 2023 konaném v Šanghaji, získala ocenění Inspirativní hvězda inovací v kategorii Chytrá zařízení. 

Žebříček BrandZ je celosvětově uznávaným měřítkem efektivity marketingu. Metodiku hodnocení a údaje společnosti Kantar BrandZ využívají jako důležité ukazatele světové finanční instituce a přední organizace, což značkám umožňuje lépe vyhodnocovat jejich výkonnost. Podle hodnocení skupiny Kantar Group zaujímá HONOR přední pozici v oblastech, jako jsou Meaningful Index, Demand Power Index a Shaking Things Up Index. Kromě toho HONOR překonal ostatní značky v kategorii Chytrá zařízení, čímž si vysloužil ocenění Inspirativní hvězda inovací.

Mezitím Miaozhen Academy of Marketing Science (MAMS) také zveřejnila seznam „BrandGrow Top 100 Emerging Brands in China“ pro rok 2023. S potenciální hodnotou aktiv přes 3,8 bilionu RMB, což je meziročně o 70,8 miliardy RMB neboli 23 % více, se společnost HONOR umístila na prvním místě žebříčku již druhý rok po sobě.

Termín „potenciální aktivum“ poprvé použila společnost MAMS jako klíčový finanční ukazatel pro hodnocení růstového potenciálu nově vznikajících značek. Při oceňování se bere v úvahu jak současná hodnota značky, tak její růstový potenciál založený na interních a externích růstových faktorech. Zohledňuje také údaje ze spotřebitelských průzkumů, online dosah a index Baidu, hodnocení investičních institucí a veřejné finanční údaje.

HONOR je vyzyvatelem, který stále posouvá hranice inovací. Spotřebitelé tuto značku uznávají pro její rozmanité produkty a chytré zážitky, stejně jako pro její závazek vůči životnímu prostředí a společnosti. Jsme rádi, že dnes je HONOR jednou z nejlepších světových značek chytrých zařízení,“ komentovala ocenění Doreen Wang, generální ředitelka společnosti Kantar Greater China a globální předsedkyně společnosti Kantar BrandZ.

Společnost HONOR věří, že produkty jsou základním kamenem značky a značka je nejjasnějším ukazatelem uznání výrobku. Jsme přesvědčeni, že prémiové produkty vytvářejí prémiovou značku, a proto se společnost HONOR zavázala ke strategii dvou vlajkových lodí a zaměřuje se na vytváření nejlepších skládacích smartphonů. Od doby, kdy jsme se před téměř třemi lety osamostatnili, reinvestujeme 10 % našich ročních příjmů do výzkumu a vývoje. Dosavadní pokrok v globalizaci i snaze stát se prémiovou značkou nás těší a rádi bychom společnosti BrandZ poděkovali za uznání,“ uvedl Ray Guo, CMO společnosti HONOR Device Co. Ltd.

V Číně počáteční objem prodeje modelu HONOR Magic V2 překonal celkový objem prodeje HONOR Magic V a očekává se, že celkový objem prodeje bude 5-10krát vyšší ve srovnání s tím, čeho společnost HONOR dosáhla u prvních dvou generací skládacích zařízení. Společnost HONOR dosáhla velkých úspěchů také na mezinárodních trzích, kde vybrané trhy zaznamenaly trojciferný nárůst prodejů a kumulativní prodeje za prvních pět měsíců letošního roku překonaly celkové prodeje v předchozím roce. V první polovině roku zaznamenala značka také nárůst dodávek o více než 130 % v Evropě, na Středním východě a v Africe a o více než 230 % v Latinské Americe.

Začátkem tohoto měsíce společnost HONOR na veletrhu IFA 2023 představila nejlehčí a nejtenčí skládací telefon HONOR Magic V2 a HONOR V Purse, přičemž HONOR Magic V2 získal 21 prestižních ocenění “Best of IFA“ a HONOR V Purse devět z nich od uznávaných mediálních titulů z celého světa.

You may also like...