Jak vzniká reklama v době pandemie? KetoMix v televizní kampani

Možná jste také zaregistrovali ambiciózní reklamní spot, který od ledna běží téměř na všech tuzemských komerčních kanálech. Jedná se o českou značku KetoMix. Startup, který se za 4 roky proměnil v prosperující firmu s obratem za loňský rok více než 200 milionů korun. 

KetoMix zahájil začátek roku televizní kampaní, jejíž úspěšnost lze už nyní měřit. Za první dva měsíce kombinace TV reklamy a zbytku kampaně (inzerce, PPC plochy, PR, online komunikace atd.) přinesla navýšení prodejů oproti loňskému roku o 20 % v České republice a o  80 % na Slovensku. V Maďarsku, kde KetoMix také působí, je spot vysílán pouze v online prostředí.

Scénář reklamního spotu i celková produkce je prací agentury Proximity Prague, kterou si značka KetoMix zvolila jako nejlepší z pěti poptaných agentur. Hledali jsme nápad, který lidem ukáže, že jíst dietně a přitom mít na výběr z obrovského množství opravdových jídel, není nic obtížného. Zároveň jsme chtěli, aby TV spot ukazoval, že je naše dieta vhodná pro všechny dospělé. Tedy pro ženy i muže všech věkových kategorií. Kreativa agentury pro nás byla tak silná, že jsme ji použili nejen pro TV spot, ale  postavili jsme na ní i celoroční inzertní a digitální kampaň,” popisuje výběr agentury Eva Sroka, marketingová ředitelka značek KetoMix, DailyMix a Slim Pasta.

Reklama v době pandemie

Na první pohled není patrné, za jakých podmínek se reklamní spot natáčel. Nouzový stav a opatření v době pandemie se ale dotýkají všech. Hlavní postavou reklamy je herečka Mahulena Bočanová, která je už od vzniku KetoMix diety tváří značky. Ostatní herce bylo ale nutné vybrat. Jako celý svět i my jsme se museli přizpůsobit. Samotné natáčení bylo náročné a 30ti člennému týmu a zabralo 17 hodin. A oproti jiným natáčením bylo jiné pouze v tom, že všichni jeho členové měli na obličejích roušky. Zcela odlišná byla ale příprava. Vzhledem k situaci jsme vše museli řešit online. To znamená i výběr režiséra, castingy na herce, veškerý inventář, kostýmy nebo food styling. To pro mne byla úplně nová zkušenost,“ doplňuje Eva Sroka. 

 

Reklamní spot byl sestříhán do několika časových formátů – od 10´pro použití pro sponzorské vzkazy přes klasické formáty 20´a 30´. Nejdelší formát je 45´, ten je používán zejména v online prostředí. Voice overy ke spotu pro Českou republiku nahrála již tradičně herečka Mahulena Bočanová, pro Slovensko pak herečka Claudia Vašeková a maďarskou verzi moderátorka Ildikó Cséfalvyová.

You may also like...