Kaufland Card měsíčně používá zhruba 1,5 milionu zákazníků
Po dvou letech od spuštění se Kaufland Card stává nejsilnějším věrnostním programem na trhu. V současnosti ji má více než 2 miliony zákazníků, aktivně s ní měsíčně nakupuje zhruba 1,5 milionu zákazníků. „Převážná většina nových registrací probíhá skrze mobilní aplikaci Kaufland. V ní se zákazníkům zobrazuje i možnost nákupu s K-Scan, která je dostupná již na 107 prodejnách Kaufland v České republice. Funkci K-Scan chceme v nejbližší době zpřístupnit zákazníkům na všech našich prodejnách,“ uvedla tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl s tím, že popularita Kaufland Card roste zejména díky slevám na míru, atraktivním soutěžím, výhodám u partnerů či slevovým kupónům na oblíbené zboží.
Věrnostní kartu představil Kaufland v únoru roku 2020. Už během prvního roku s ní byly provedeny miliony nákupů a její obliba stoupá i nadále. „Z celkového počtu transakcí nyní tvoří zákazníci s Kaufland Card přibližně polovinu. Z našich dat vyplývá, že uživatelé s kartou nakupují v průměru jednou týdně a jejich průměrná účtenka je ve srovnání s běžnými zákazníky téměř dvojnásobná. K většímu nákupu je motivuje nastavení výhod Kaufland Card, například sběr věrnostních bodů, které zákazníci pravidelně mění za týdenní slevové kupóny, aktivita v soutěžích nebo získávání výhod u partnerů,“ prozradila Renata Maierl.
Průměrný věk uživatelů mobilní aplikace Kaufland Card je mezi 40 a 45 lety, stále více ji využívají také mladé rodiny s dětmi, ale také senioři nebo čerstvě plnoletí zákazníci. Podobná data Kaufland zaznamenal také u plastových karet. Její uživatelé však nyní v hojné míře přecházejí k aplikaci, do níž se jim veškeré získané benefity z plastové karty automaticky převádějí.
Ze statistik je patrné, že nakupování pomocí K-Scanu v aplikaci Kaufland je stále více trendy. Pokud je taková služba na prodejně, využije ji každý pátý zákazník. „Zákazníci si službu K-Scan na prodejnách rychle oblíbili. Oceňují, že si díky ní mohou zjednodušit a urychlit svůj nákup,“ nastínila Renata Maierl.
Nejraději zákazníci s Kaufland Card nakupují mléčné výrobky privátní značky K-Jarmark, maso a uzeniny od K-Mistrů od fochu, které pocházejí z vlastního masozávodu, a produkty K-Classic napříč celým sortimentem. Přízni se těší také značky jako K-Free (bezlaktózové a bezlepkové výrobky), K-Take it veggie a K-Bio.
Kaufland Card zákazníkům přirostla k srdci z několika důvodů. Například umožňuje využívat každodenní speciální nabídky a slevy na míru. Za každých 100 Kč nákupu její držitelé získají jeden věrnostní bod. Nastřádané body pak mohou vyměnit za kupóny se slevou na vybranou kategorii zboží. Už déle než rok také Kaufland Card odměňuje věrné zákazníky výhodami u svých partnerů. Nyní nově poskytuje slevy například u Astratex, Douglas, KFC, Leo express a další. Velmi oblíbeně jsou i pravidelné měsíční soutěže o hodnotné ceny a zážitky. Právě teď se soutěží například o 3 vozy BMW a poukázky na palivo v hodnotě 100 000 Kč.