Kaufland Card slaví první narozeniny, využívá ji více než 1,5 milionu zákazníků

Slevy na míru, atraktivní soutěže, kupóny na oblíbené zboží. Tyto benefity věrnostní karty Kaufland Card už si užívá přes 1,5 milionu spokojených zákazníků. K jejím prvním narozeninám přináší Kaufland exkluzivní dárek – nové výhody u prestižních partnerů. „Za každý nákup nad 500 korun obdrží uživatel K-Card kódy, díky kterým bude moct čerpat slevy u našich partnerů. Může například levněji cestovat, telefonovat či platit méně za elektřinu,“ nastínila tisková mluvčí společnosti Kaufland Renata Maierl. Další novinkou je možnost sbírání věrnostních bodů za nákupy také na klasickou plastovou kartu.

Věrnostní kartu představil Kaufland v únoru loňského roku. Od té doby s ní byly provedeny desítky milionů nákupů a její obliba stále roste. „Z našich dat vyplývá, že uživatelé s kartou nakupují v průměru jednou týdně. Průměrná cena jednoho nákupu s Kaufland Card je ve vyšších řádech stokorun,“ prozradila Maierl.

Kaufland Card mohou zákazníci získat dvěma způsoby: v elektronické podobě stažením Kaufland aplikace v Apple Store nebo na Google Play či ve fyzické formě vyzvednutím v oddělení informací v kterékoli z prodejen. Registrovat se a kartu aktivovat poté mohou jak přímo v prodejně, tak z domova pomocí webového registračního formuláře na www.kauflandcard.cz. Plastovou kartu lze samozřejmě propojit s tou digitální.

„Poměr uživatelů, kteří užívají K-Card přes mobilní telefon a těch s klasickou kartou, je vyvážený, mírně vede karta fyzická. Na vybraných obchodech lze aplikaci K-Card propojit se službou K-Scan a zjednodušit si a urychlit nákup. Nyní je tato služba možná v 37 obchodech a postupně budou přibývat další,“ sdělila Maierl. Nejraději zákazníci s K-Card nakupují mléčné produkty privátní značky K-Jarmark či masné produkty a uzeniny od K-Mistrů od fochu z Modletic.

Kaufland Card zákazníkům přirostla k srdci z několika důvodů. Umožňuje využívat každodenní speciální nabídky a slevy na míru. Za každých 100 Kč nákupu její držitelé získají jeden věrnostní bod. Nastřádané body pak mohou uplatnit v rámci věrnostních programů, nebo je vyměnit za kupóny se slevou na vybranou kategorii zboží.

Díky K-Card se mohou zákazníci účastnit i pravidelných soutěží. Každý nákup se počítá jako jedna šance vyhrát, maximálně však jednou za den. Pokud zákazník provede v Kauflandu více nákupů, do soutěže se zařadí ten s nejvyšší částkou. V rámci oslav jednoho roku od spuštění K-Card na českém trhu se bude hrát mj. o hybridní Škodu Superb, Škodu Octavii Combi, televize LG, či poukázky na nákup v hodnotě 500 Kč. Soutěže o mnoho skvělých a zajímavých cen probíhají i v průběhu celého roku.

„Snažíme se benefity Kaufland Card neustále rozšiřovat. Proto nyní nově spolupracujeme s několika partnery, aby naši zákazníci mohli užít výhody věrnostní karty nejen v Kauflandu,“ říká Maierl. Jde o slevy na paliva u čerpací stanice OMV, slevy na tarify u operátora Vodafone či slevy na katalogové ceny elektřiny a plynu u poskytovatele energií E.ON a další.

Jak už bylo uvedeno, K-Card nyní používá přes 1,5 milionu lidí. S věrnostní kartou chodí nakupovat nejčastěji ve středu, kdy startují různé akce, dále pak v pátek a o víkendu. Jde o zákazníky, kteří se starají o rodinu, rádi vaří a preferují nákup všeho, co potřebují, na jednom místě.

You may also like...