Kaufland opět bodoval v České chuťovce, ocenění získalo osm produktů privátních značek

Ve 14. ročníku soutěže o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka 2022“ bylo oceněno osm produktů privátních značek společnosti Kaufland. Ocenění získala vybraná uzená masa, nevinná klobása K-Mistři od fochu z Modletic!, šunková tlačenka a křenová pomazánka K-Jarmark. Titul „Dětská chuťovka 2022“ si odnesl K-Classic Tvarohovo-smetanový vanilkový krém a také vepřové čevapčiči značky K-Mistři od fochu z Modletic! Výrobky našich privátních značek získaly řadu ocenění a výborně se umisťují i v testech kvality. Na vývoji těchto produktů se naše společnost aktivně podílí a velmi pečlivě vybíráme dodavatele. Z každého takového ocenění máme velkou radost.“ uvádí Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland ČR.

Zástupci společnosti Kaufland si ocenění převzali v pondělí 31. října 2022 v Senátu Parlamentu ČR.

Uzená masa K-Mistři od fochu z Modletic! získávají „Českou chuťovku“ již poněkolikáté v řadě. Letos ocenění získala Maďarská pikantní žebírka, Kořeněná vepřová žebírka a Česnekový lalok. Obsahují minimálně 90 % masa, jsou vyrobena podle českých cechovních norem, uzena na bukových štěpkách a neobsahují zvýrazňovače chuti. Po uzení jsou zabalena a ihned distribuována do prodejen Kaufland. Oceněna byla také Nevinná klobása s příchutí svařeného vína, která také navazuje na tradici úspěšné Vinné klobásy podle receptury z roku 1955, jež bodovala v roce 2020, a Nevinné klobásy s červeným vínem, vítězku loňského ročníku.

Všechny oceněné masné výrobky vyrábí Kaufland ve svém vlastním masozávodě v Modleticích u Prahy, kde má celý proces výroby pod kontrolou – od pečlivého výběru masa od prověřených dodavatelů až po distribuci do jednotlivých prodejen. Patří pod privátní značku K-Mistři od fochu z Modletic!, která byla představena v roce 2020 a propojuje tradiční poctivé řemeslo, úctu k surovině a nejmodernější technologie. „Díky vlastnímu masozávodu můžeme zákazníkům jako jediní nabídnout plnou kontrolu nad kvalitou masa zpracované skutečnými řeznickými mistry, dodává Renata Maierl.

Mezi nejoblíbenější privátní značky Kauflandu patří K-Jarmark, která zahrnuje pečlivě vybrané a poctivé produkty výhradně od českých výrobců, se kterými Kaufland dlouhodobě spolupracuje. Nyní jich nabízí přes 180, například mléčné produkty, uzeniny, pečivo, hotová jídla nebo také lahůdkové saláty, které najdou zákazníci v čerstvých pultech či ovoce a zeleninu od českých farmářů. Ocenění získaly produkty s opravdu českou chutí – K-Jarmark Šunková tlačenka krájená a K-Jarmark Křenová pomazánka se šunkou.

Tvarohovo-smetanový vanilkový krém K-Classic a Vepřové čevapčiči K-Mistři od fochu z Modletic! ocenili ti nepřísnější kritici, děti, v unikátní kategorii „Dětská chuťovka 2022“.

Ocenění „Česká chuťovka“ uděluje každoročně na podzim komise nezávislých odborníků disponujících vysokým kreditem. Odbornými garanty soutěže, kteří zabezpečují její regulérnost, je renomovaná Vysoká škola chemicko-technologická v Praze spolu s VOŠ, Gymnáziem, SPŠ a SOŠ (Praha 2, Podskalská), kde se výrobky také testují pod odbornou patronací prof. Dr. RNDr. Pavla Matějky, rektora VŠCHT. Všechny soutěžní artikly musí být vyrobeny v České republice. Hodnotícími parametry jsou především chuť, vzhled a konzistence výrobků.

Doprovodné foto: Ocenění Česká chuťovka 2022 za společnost Kaufland převzali Vladimír Janda, Ivana Dvořáková a Martina Bočanová

You may also like...