Kaufland pokračuje ve snižování cen, zlevňuje potraviny a stovky položek kosmetiky
V průměru až o 30 % levněji mohou zákazníci prodejen Kaufland nově nakoupit více než 400 produktů z oblasti kosmetiky. Řetězec trvalým snížením cen v těchto kategoriích navazuje na novoroční vlnu zlevňování, kdy hned od 1. ledna snížil ceny šesti tisíc položek ještě více, než by odpovídalo poklesu DPH.
Barvy na vlasy, šampony, pleťové krémy, holení pro muže i ženy, sprchové gely, ale i zubní pasty, kartáčky či produkty pro nejmenší. To vše a další stovky položek z kategorie kosmetiky i drogerie dostane nyní v Kauflandu nižší cenovky. Řetězec v rámci nové kampaně od 24. ledna trvale zlevnil přes 400 výrobků. Naváže tak na velkou vlnu snižování cen, kterou po novém roce odstartovalo snížení sazby DPH na potraviny z 15 na 12 %. Kaufland tehdy zlevnil šest tisíc položek ještě více, než by odpovídalo pouhému poklesu zdanění. U další tisícovky položek, kterých se naopak týkal přesun do vyššího pásma DPH, řetězec ceny zachoval a ulevil tak peněženkám zákazníků ještě více.
„Novoroční pokles cen se týkal převážně potravin. Drogerie a kosmetika ale zaujímají v nákupních seznamech našich zákazníků rovněž důležité místo – kromě péče o sebe sama tyto produkty lidé často nakupují i pro svoje blízké včetně těch nejmenších. Proto jsme se rozhodli trvale snížit ceny více než 400 položek kosmetiky, ačkoli se jim přesun do nižší sazby DPH od ledna vyhnul,“ říká mluvčí řetězce Kaufland Renata Maierl s tím, že sleva u některých kosmetických produktů dosáhne až 38 %.
Na rozdíl od běžných slevových akcí však v tomto případě nejde jen o dočasné zlevnění. Zlevněné výrobky budou v prodejnách snadno k nalezení pod neonově zbarveným označením „levnější“. Kampaň bude zároveň doprovázena tyrkysovými vizuály a hesly jako „oholené ceny“ či „vyčištěné ceny“.