Kaufland představuje novou kampaň založenou na chytré domácnosti
Obchodní řetězec Kaufland přichází s novým komunikačním konceptem chytré domácnosti, kterou reprezentuje šestičlenná rodina Chytrých. Ta je chytrá díky životní zkušenosti, selskému rozumu, ale i moderním technologiím. Všechny její členy však pojí jedno – Kaufland. „Každý z nás má své potřeby, chutě, radosti a pohled na život. Všichni se ale můžeme spolehnout, že Kaufland má chytré řešení pro každého,“ uvádí Petra Kalužíková, marketingová ředitelka společnosti Kaufland. „Novou kampaní dále rozvíjíme myšlenku našeho dlouhodobého konceptu Moje první volba,“ dodává.
Nová reklamní kampaň představuje život pohledem rodiny Chytrých. Každý z jejích členů čelí různým situacím. Někdo si poradí sám, jiný využije moderní technologie, ale společným jmenovatelem je Kaufland, který nabízí řešení pro všechny. „Chceme přiblížit, proč jsme pro naše zákazníky první volbou. Ať už jde o čerstvost, kvalitu, cenu, či to, že nabízíme vše pod jednou střechou. To jsou naše hlavní pilíře, díky kterým se na nás rodinka Chytrých, ale i naši zákazníci mohou spolehnout,“ vysvětluje Petra Kalužíková. Nový komunikační koncept vytvořila reklamní agentura EFFE Praha, televizní spoty režíroval Tom Wilson a produkci zajistila společnost Heroes Prague.
TV spot: youtu.be/kaufland
„Klient přišel s požadavkem na moderní a důvtipnou kampaň, která bude reflektovat potřeby zákazníků a zapůsobí i na mladé,“ uvádí jeden z cílů kampaně kreativní ředitel agentury EFFE Praha Mario Poór a upřesňuje: „Využili jsme popularity smart zařízení a trendu chytré domácnosti a vytvořili komunikační strategii, která se od jiných konceptů liší. Zároveň jsme chtěli ukázat, že chytrou domácnost netvoří jen technologie, ale především její členové napříč generacemi. Důležitý byl i výběr hudby – elektroswing je populární mezi mladými, ocení jej ale i ti starší. Moc nás těší, že se nám podařilo získat práva na známou skladbu hudebníka Parova Stelara.“
„Chtěli jsme natočit srozumitelný příběh, ale neokoukaným a zábavným způsobem, se spoustou vizuálních triků, za použití širokých skel a netradičních úhlů kamer,“ říká Tom Wilson z Heroes Prague a dodává: „Oproti běžným kampaním jsme natočili mnoho různých variací, které diváci budou vídat celý rok.“ Během deseti dnů vzniklo více než 400 záběrů, z nichž velká část se odehrává v dekoraci postavené na míru v ateliéru na Barrandově.
Kampaň využije všechny komunikační kanály. Poběží v televizi i v rádiu, objeví se v tisku, na venkovních plochách, v prodejnách Kauflandu a rovněž v digitálním prostředí. Na sociálních sítích budou se zákazníky Kauflandu komunikovat také sami členové chytré domácnosti, kteří průběžně budou sdílet momentky ze svého života. „Kampaní chceme jednoduše podpořit myšlenku, že chytré domácnosti vědí, na koho je spoleh, a to dlouhodobě,“ doplňuje Petra Kalužíková, marketingová ředitelka společnosti Kaufland.