Kaufland přináší svůj úspěšný koncept online tržiště do České republiky a na Slovensko
Společnost Kaufland podniká další kroky v oblasti digitalizace a v roce 2023 v České republice a na Slovensku představí koncept online tržiště. Po Německu budou tyto dvě země dalšími, které nabídnou internetovým prodejcům spotřebního (nepotravinářského) zboží příležitost oslovit nové cílové skupiny a miliony dalších zákazníků prostřednictvím platformy tržiště Kaufland.cz a Kaufland.sk.
V Německu je online tržiště Marketplace, které provozuje společnost Kaufland, jednou z nejúspěšnějších online platforem, jejímž prostřednictvím více než 7 000 prodejců nabízí více než 30 milionů nepotravinářských položek. Zákazníci zde naleznou velký výběr zboží ze sortimentu elektroniky, potřeb pro domácnost, zahradu apod. Specifikem platformy Marketplace je, že většinu těchto produktů nabízejí národní a mezinárodní online prodejci, kteří ji využívají jako prodejní kanál. Otevření tržiště Marketplace v České republice a na Slovensku je výchozím krokem ke spuštění technologie „Kaufland Global Marketplace„, která nabídne rychlý a snadný přístup k mezinárodnímu online obchodu a zároveň zahájí digitální expanzi obchodního řetězce. „Kaufland přenese do České republiky úspěšný koncept německého tržiště a společně s místními prodejci budeme dále rozvíjet e-commerce prostředí na českém trhu,“ říká Stefan Hoppe, generální ředitel společnosti Kaufland Česká republika.
Obchodní řetězec Kaufland provozuje více než 1 350 prodejen v osmi zemích a je jedním z největších prodejců v České republice a na Slovensku. Značka tak poskytuje vysokou národní i mezinárodní prestiž jak v online prostředí, tak i v kamenných obchodech. Internetovým prodejcům tak zajistí optimální dosah na jednotlivých trzích, možnost proniknout k novým cílovým skupinám a oslovit miliony dalších zákazníků.
Obchodníci mohou prodávat na tržišti Marketplace v České republice, na Slovensku a v Německu pouze s jednou registrací. Díky propojené síti několika tržišť umožní Kaufland Global Marketplace jednoduchým způsobem mezinárodní expanzi, přičemž provozovatelem této technologie je zkušený tým z Německa. Kaufland Global Marketplace tak pomůže růst maloobchodníkům všech velikostí, a to i za hranicemi mateřské země. Stávající mezinárodní technologická partnerství zajistí prodejcům snadný přístup k platformě Kaufland Global Marketplace a umožní jim rychlý start.
Prodejci, kteří se zaregistrují v předstihu, mohou na obou nových tržištích prodávat po dobu šesti měsíců od spuštění bez základních poplatků a bez provizí z prodeje. Získají navíc také reklamní podporu. Vzhledem k tomu, že celý proces prodeje realizuje Kaufland.de, mohou obchodníci velmi jednoduše používat standardizované procesy tržiště. Platforma navíc poskytuje množství komplexních služeb, jako je marketing ve vyhledávačích, zpracování plateb nebo podpora zákaznického servisu.