Kaufland se stal generálním partnerem akce Zažít město jinak
Kaufland si jako přední obchodní řetězec v České republice uvědomuje svoji společenskou odpovědnost a v této oblasti podniká mnoho aktivit. Nyní se stal generálním partnerem akce „Zažít město jinak“, sousedských slavností, jejichž cílem je propojovat místní komunity, podniky a instituce. „Podpora komunitních projektů je pro nás stěžejní. Toto spojení navíc skvěle navazuje na naše současné aktivity, mezi které patří například budování komunitních zahrad u našich prodejen nebo grantové programy realizované s Nadací Via,” říká Renata Maierl, tisková mluvčí Kaufland ČR.
Zažít město jinak je největší a stále se rozrůstající komunitní akce v České republice, kterou pořádá spolek Auto*Mat, z.s. Letošní již 17. ročník s názvem „Bez bariér“ se uskuteční opět třetí zářijovou sobotu, což vychází na 17. září. Stovky ulic a veřejných prostranství po celém Česku budou na jeden den patřit sousedům a živému programu. Kaufland se přidá se svými stánky s občerstvením a představením privátních značek. „Rádi bychom Kaufland a naše značky představili trošku jinak. Nabídneme například naše rostlinné K-take it veggie, K-Bio, K-Mistři od fochu z Modletic! nebo tradiční české produkty K-Jarmark,“ dodává Renata Maierl, mluvčí společnosti Kaufland.
V rámci nových partnerství podpořil Kaufland také neziskovou organizaci Zachraň jídlo a zároveň se stal partnerem výzvy Měsíc proti plýtvání, kterou Zachraň jídlo organizuje po celé září. Společně připravily edukační aktivity, které v červnu představily v rámci přednášky na Apetit pikniku. Plánují také workshopy pro zaměstnance i veřejnost.