Kaufland slaví 25 let na českém trhu a chystá velkou cenovou kampaň
Moderní nákupní prostředí, bohatý výběr, kvalita, čerstvost produktů a příznivé ceny. Kaufland v Česku přináší zákazníkům radost už čtvrt století. První prodejnu otevřel obchodní řetězec v Ostravě v roce 1998, od té doby nabízí široký sortiment kvalitních a čerstvých produktů s důrazem na spolupráci s lokálními dodavateli a pohodlné nakupování v příjemném prostředí celkem ve 140 prodejnách. Společnost klade velký důraz na moderní technologie, společenskou odpovědnost a udržitelný rozvoj a podporuje komunity v místech, kde působí.
„Po celou dobu našeho působení na českém trhu patří mezi naše základní pilíře férové jednání, široká nabídka kvalitních a čerstvých produktů za příznivou cenu a prvotřídní zákaznický servis. Chceme být první volbou, jak pro naše zákazníky, tak i pro naše zaměstnance. Víme, že rozhodují činy. Naší dlouhodobou strategií je odpovědné podnikání s důrazem na udržitelnost a podporu komunit,“ říká generální ředitel Kauflandu Stefan Hoppe.
Moderní nákupní prostředí, bohatý výběr, kvalita, čerstvost produktů a jedinečný zákaznický servis. Už 25 let poskytuje Kaufland v České republice, do níž z Německa expandoval jako vůbec do první ze sedmi zemí, to nejlepší. Po první prodejně v Ostravě-Zábřehu se Kaufland brzy objevil v dalších českých městech. V roce 2003 otevřel v Hradci Králové už padesátou prodejnu. Téhož roku také zahájil provoz vlastní masozávod v Modleticích a v roce 2006 pak distribuční centrum v Olomouci.
V roce 2010 Kaufland uvedl výrobky privátní značky K-Classic, další rok už ve Veselí nad Moravou představil svou stou prodejnu. Stále častěji se angažoval i v dalších oblastech. Postupně zahájil spolupráci s různými neziskovými organizacemi. Potřebným daruje potraviny přes Českou federaci potravinových bank. Díky Fondu Kaufland, zřízenému pod Nadačním fondem Českého rozhlasu Světluška, pomáhá zrakově postiženým. Kaufland je také významným partnerem Centra Paraple či organizací Helppes, Loono nebo Debra ČR. Mnoha sbírek se účastní i samotní zákazníci, kteří spolu s Kauflandem v loňském roce na dobročinné účely darovali celkovou částku 60 milionů korun.
Velkým milníkem bylo v roce 2020 spuštění věrnostního programu Kaufland Card, do kterého se za dva roky zapojilo přes dva miliony zákazníků. Program nabízí slevy na míru, kupóny na oblíbené zboží, atraktivní soutěže nebo výhody u prestižních partnerů. Společnost zároveň na prodejnách rozjela službu K-Scan, díky níž si zákazník může nákup jednoduše naskenovat pomocí chytrého telefonu nebo ručních skenerů a rovnou vložit do tašky.
V průběhu posledních dvou let Kaufland znovu výrazně investoval do svých logistických procesů. Rozšířil distribuční centrum v Olomouci o automatizované sklady AKL a HRL a otevřel nový sklad pro ovoce a zeleninu v Modleticích.
Řetězec nezapomíná ani na své zaměstnance. V současné době zaměstnává přes 23 000 lidí. Kromě stabilního finančního zázemí svým zaměstnancům poskytuje příjemné pracovní prostředí a řadu benefitů. „Záleží nám na spokojenosti našich zaměstnanců a vážíme si jejich pracovního úsilí a loajality. Jsem moc rád, že je mezi námi zhruba sto zaměstnanců, kteří tvoří silný Kaufland tým již 25 let,“ dodává Stefan Hoppe.
K oslavě čtvrtstoletí na českém trhu společnost připravila pro své zákazníky od začátku roku cenovou kampaň „25 let nejlepší cena pro Česko“, v níž každý týden přináší výhodné nabídky napříč celým sortimentem.
Díky svým činům a aktivitám Kaufland získal řadu ocenění. V poslední době vyhrál Národní cenu České republiky za společenskou odpovědnost a udržitelný rozvoj a dle studie společnosti Impact Metrics je znovu také nejudržitelnějším obchodním řetězcem v ČR. Za rok 2022 se dokonce stal pátou nejúspěšnější společností v anketě Českých 100 nejlepších. Společnost také už počtvrté za sebou obhájila ocenění Top Employer Czech Republic.