KFC představuje Cheezy Crunch Zinger: spojení kultovního smažáku a kuřecího řízku
KFC, největší řetězec restaurací s rychlou obsluhou, přichází na český trh s unikátní novinkou – Cheezy Crunch Zinger. Ten potěší všechny milovníky dvou největších českých kulinářských klasik – smaženého sýru a kuřecího řízku. Burger, spojující tyto dvě ikonické pochoutky české gastronomie doplňuje brusinková nebo tatarská omáčka. V prodeji bude ve všech restauracích od 11. února 2025.
Smažený sýr je v České republice skutečným fenoménem, který nemá ve světě obdoby, a je neodmyslitelnou součástí místní kulinářské tradice. Cheezy Crunch Zinger proto vznikl exkluzivně pro český trh.
„Češi zbožňují smažák. A tak jsme ho spojili s tím, co v KFC umíme nejlépe a kvůli čemu k nám zákazníci chodí – s křupavým kuřecím masem,“ říká Helena Vyhnánková, ředitelka marketingu KFC pro Českou republiku a Rakousko. „Při vývoji Cheezy Crunch Zinger jsme kladli důraz na perfektní sladění chutí, abychom zákazníkům nabídli něco nového, originálního, zároveň důvěrně známého. Testování potvrdilo, že Cheezy Crunch Zinger nejen skvěle chutná, ale nabízí i jedinečný smyslový zážitek. Harmonicky propojuje dvě odlišné textury – jemně roztékající se čedar a křupavé kuřecí maso,“ dodává Vyhnánková.
KFC dlouhodobě naslouchá přáním svých zákazníků a přetváří je do inovativních novinek či limitovaných edic, jako je Cheezy Crunch Zinger. Na burgeru si zákazníci pochutnají od 11. února na všech pobočkách KFC v Česku.
Kampaň na podporu této novinky poběží v televizi, OOH, on-linu a na sociálních sítích (včetně influencerů). Hlavní linkou komunikace je dokonalé spojení kuřecího řízku se smaženým čedarem, tedy dvě české lásky v jednom Zingeru.