Kongresové centrum: Prémiová značka modernizuje i vlastní identitu
Kongresové centrum Praha vsadilo na moderní technologie, špičkový servis a udržitelný provoz. Vyplatilo se. Bývalý Pakul dnes inspiruje velké hráče kongresového průmyslu, hostí prestižní akce, vyniká v energetických úsporách a za sebou má i rekordní obchodní výsledky. Svůj posun do prémiového segmentu mezinárodních poskytovatelů kongresových služeb nově korunuje změnou komunikační linky i refreshem vizuální identity. Změna má centru pomoci přiblížit prémiovost značky obchodním partnerům i široké veřejnosti.
Za sebou úspěchy, před sebou vizi
Do změny vizuální identity i komunikační linky se Kongresové centrum Praha (KCP) pustilo po šesti letech. Moderní technologie, špičkový servis, udržitelný provoz a jedinečnost okamžiků, které účastníci na akcích v KCP zažívají, jsou klíčovou součástí nového obrazu centra. “Pořádáme významné světové akce, naplňujeme požadavky nejnáročnější klientely. Za sebou máme co do zisku rekordní rok a velké plány do budoucna, jejichž součástí je například výstavba nové haly a revitalizace severní terasy. Kongresové centrum Praha je prémiovou značkou. Nastal čas propsat náš úspěšný vývoj i do modernizace naší vizuální identity, z níž má být jasné, že jsme inspirativním místem pro širokou veřejnost i velké národní a mezinárodní události,” vysvětluje Roman Sovják, obchodní a marketingový ředitel centra.
Nový směr zdůrazňuje unikátnost i firemní hodnoty
Pro změnu komunikační linky i vizuální identity si KCP ve výběrovém řízení vybralo kreativní agenturu Cognito. Ta se do tvorby návrhů pustila i s pomocí AI technologií. Umělá inteligence tak agenturu inspirovala například při tvorbě moodboardů, které stejně jako ostatní vizuály podtrhují unikátnost centra a jeho inspirativní charakter. Nový směr se propíše do komunikační strategie, grafických prvků, ale také do barevnosti. Ta představí firemní hodnoty centra jako sebevědomé, profesionální a umělecké společnosti a současně podtrhne jeho přátelský přístup a závazek k udržitelnosti.
Transformací projdou veškeré materiály, od tištěných a online formátů až po navigační prvky pro návštěvníky. Výsledek mohli posoudit i odběratelé firemního časopisu, kteří ve svých schránkách místo magazínu Feel the change nově objevili titul Let’s Meet! s mírně upravenou grafikou.
Místo, kde na okamžicích záleží. Tečka.
KCP je k dispozici širokému spektru klientů. Své služby a prostory propůjčuje lékařským kongresům, odborným konferencím, mezinárodním politickým jednáním, ale i kulturním akcím se světoznámými umělci. Každý klient je pro centrum individualitou, které se snaží maximálně vyhovět řešeními šitými na míru. I tato filozofie kladoucí důraz na vytváření nezapomenutelných okamžiků se v nové značce odráží. “Tvoříme jedinečné zážitky, v našich prostorách vznikají zárodky vědecké a profesionální spolupráce, emoce, osobní kontakty a často i přátelství. Nepronajímáme jen prostor, nabízíme unikátní okamžiky, na kterých záleží. Tady je středobod dění, tady je tečka, která stejně jako velký třesk může stát u zrodu nevídaného. I proto jsme do nové identity tečku vložili. Je symbolem velkého potenciálu, který za tak malým znaménkem může stát,” objasňuje změnu i generální ředitelka KCP Lenka Žlebková.