Křišťálové kameny z Preciosy představuje módnímu světu Violet Chachki
Vlajkovou lodí novinkové kolekce křišťálových kamenů Preciosa Components pro jaro/léto 2024 je barva Blue Violet pro šatonové růže. Módní svět ji může objevovat v budoáru dekadentní vědmy Violet Chachki, která se stala hvězdou doprovodné fashion story s podtitulem Destined to Dazzle. „Preciosa touto novinkovou kolekcí upevňuje pozici nejdůležitějšího světového dodavatele křišťálových komponentů. Preciosa navzdory složitým podmínkám dál roste a rozvíjí se. To de daří i díky tomu, že máme spolehlivou síť lokálních dodavatelů, z Česka či Evropské unie pochází drtivá většina surovin, s nimiž pracujeme. A díky tomu jsme stabilním a spolehlivým partnerem i my sami,“ popisuje ředitel obchodu a marketingu Preciosy Components Jan Štiller.
Violet Chachki, která je hlavní tváří fashion story s podtitulem Destined to Dazzle, před kampaní Preciosy zářila například v celosvětové kampani módního domu Prada a stala se i globální tváří parfému Jean Paul Gaultier. Jde také o vítězku 7. sezony RuPaul´s Drag Race.
Violet Chachki ve story doplňuje Češka Jana Tvrdíková, která v roce 2016 zvítězila ve světovém finále prestižní modelingové soutěže Elite Model Look.
Obě před objektivem Michaely Karáskové oblékly modely z dílny Preciosy, ale také Christiana Louboutina, House of Canney, Lukáše Krnáče, Terezy Rosálie Kladošové, Jardy Praha nebo Silky Gang Prague. O make-up a vlasy Jany Tvrdíkové se starala Kateřina Koki Mlejnková, avantgardní manikúru zajistila Michaela Jančíková.




Mírně surrealistická módní story představuje nové křišťálové kameny Preciosa v módním kontextu a slouží designérům jako inspirace. Odehrává se na pozadí pomyslného hudebního festivalu, kde mladá dívka zabloudí do budoáru vědmy Madame Blue Violet Chachki. Ta jí v kartách předpoví lásku. Celé story dominuje opulentní zdobení novinkovou barvou Blue Violet.
Druhou přelomovou inovací je kolekce křišťálových transferů. Do obrazců vírů, květin nebo motýlů poskládané kameny různých tvarů a barev připravené k okamžité a snadné aplikaci v jakémkoli módním ateliéru budou pro módní návrháře znamenat také úsporu peněz. Kompletní nabídka je skladem a do ateliérů míří aplikovaná na speciální fólii. Revoluční novinka pomůže návrhářům zkrátit čas nutný pro dekoraci jejich modelů zkrátit o osmdesát i více procent.
Blue Violet a křišťálové transfery v kampani doplňují i další novinky – barevné varianty šatonových růží v barvách Indian Pink a Purple Velvet bez hotfixové vrstvy vhodné především pro segment Nail Artu a miniaturní kameny Baguette a Navette s rozměrem 4×2 milimetry, které budou zářit především v designu hodinek.