Lady Gaga představí fanouškům své nové jazzové album na on-line vystoupení exkluzivně pro Westfield
Zákazníci Westfield získají exkluzivní přístup k vystoupení prostřednictvím streamovací platformy Live.Westfield.com a ve fanouškovských zónách ve více než 20 centrech Westfield v Evropě a USA.
Fanoušci Lady Gaga a zákazníci Westfield z celého světa si mohou poslechnout skladby z jejího nového alba duetů s Tony Bennettem Love For Sale. Virtuálně a prostřednictvím celosvětové sítě center Westfield tak zákazníci mohou:
- Získat přístup k předprodeji alba Love For Sale skrze platformu Westfield.com ještě před jeho oficiálním uvedením na trh 1. října a zapojit se do soutěže o osobní vzkaz přímo od Lady Gaga.
- Užít si on-line vystoupení v oficiálních fanzónách v 21 centrech Westfield po celém světě v 11 zemích napříč USA, Velkou Británií a Evropou.
Akce podpoří jak nadaci Lady Gaga Born This Way (neziskovou organizaci, kterou spolu založily Lady Gaga a její matka, Cynthia Germanotta), jejímž posláním je budovat přívětivější a sebevědomější svět, tak organizaci Tonyho Bennetta a jeho ženy Susan Benedettové Exploring the Arts, která si klade za cíl měnit životy mladých lidí prostřednictvím uměleckého vzdělávání.
On-line streamované vystoupení proběhne ve čtvrtek 30. září. Registrovat se na něj zájemci mohou na stránkách Westfield.com už ode dneška.
Westfield – přední světová značka v oblasti nakupování, životního stylu a zábavy – oznamuje exkluzivní celosvětové vystoupení Lady Gaga, držitelky 12 ocenění Grammy, které se koná on-line v celosvětové síti center Westfield při příležitosti uvedení jejího nového alba duetů s Tony Bennettem, Love For Sale.
Ještě před oficiálním uvedením alba Love For Sale pro veřejnost, které se uskuteční 1. října, uspořádá hvězda světové populární hudby on-line vystoupení oslavující klasický jazz. Díky partnerství s Westfield a jeho široké síti nákupních center se silným zázemím v on-line prostředí proběhne představení alba v rámci jedinečného virtuálně-fyzického vystoupení.
Skladby z nového alba uslyší zákazníci připojení virtuálně a fyzicky přítomní ve fanzónách některého z 21 center Westfield v Evropě a USA včetně pražského Westfield Chodov. Fanoušci připojení on-line z domova si pak budou moct díky funkci „Watch Together – Sledujte společně“ užít vystoupení Lady Gaga se svými blízkými ve vlastních privátních místnostech s kapacitou 6 uživatelů.
„Moc ráda zpívám jazzovou hudbu a těším se, až si všichni poslechnou mé nové album Love For Sale s Tonym Bennettem. Jsem vděčná společnosti Westfield, že mi pomůže přiblížit se fanouškům a mé vystoupení jim po celém světě zprostředkovat právě v době, kdy nemohu cestovat já za nimi,“ vysvětluje Lady Gaga.
„Spolupráce s takovou ikonou hudebního světa, jako je Lady Gaga, je pro nás obrovskou příležitostí propojit zákazníky po celém světě virtuálně i fyzicky při uvedení jejího nového alba. Síť našich center Westfield umožňuje lidem setkávat se a sdílet nezapomenutelné zážitky, které přinášíme ve spolupráci s umělci a značkami. Bezpečnost návštěvníků center Westfield je pro nás nejdůležitější, a proto jsme v našich centrech zavedli řadu opatření včetně dezinfekčních prostředků na ruce a zvýšené frekvence úklidu, abychom udělali maximum pro klid a bezpečí našich zákazníků. Je nám velkou ctí, že nyní můžeme takto velkolepý zážitek zprostředkovat fanouškům a zákazníkům zejména v našich nově rebrandovaných centrech a doufáme, že si ho všichni účastníci patřičně užijí,“ dodává Caroline Puechoultresová, Chief Customer Officer ve společnosti Unibail-Rodamco-Westfield.
„Po spolupráci se společností Westfield na mnoha živých hudebních vystoupeních plánujeme posunout vystoupení umělce opět na novou úroveň a zprostředkovat je zákazníkům center Westfield po celém světě jak v on-line prostředí, tak i mimo něj. Je to naše první společná akce, kdy budeme opravdu moci propojit fanoušky z celého světa. Fanoušci Lady Gaga si společně užijí její zpracování klasických jazzových skladeb ve streamovaném vystoupení nebo v některé z 21 fanzón v jedenácti zemích,“ popisuje Jurgen Grebner, Executive Vice President ve společnosti International Interscope Records.
Získat exkluzivní přístup na on-line stream vystoupení, které proběhne ve čtvrtek 30. září, je možné od dnešního dne po registraci na adrese Live.Westfield.com, vstupenky do oficiálních fanzón pak budou k dispozici od 20. září pro členy věrnostního programu Westfield Club.
Síť center Westfield s celkovým zásahem přes 1 miliardu zákazníků ročně je jedinečnou globální platformou pro maloobchodní prodejce, tvůrčí osobnosti zábavního průmyslu i obchodní značky k prezentaci streamovaných eventů, zážitkových aktivací, pop-up shopů i 360° mediálních kampaní. Skupina navíc letos oznámila rebranding dalších šesti center Westfield, mezi nimiž jsou i první svého druhu ve Španělsku, Německu a Rakousku.
Ochrana zdraví a bezpečnosti všech zákazníků, prodejců a zaměstnanců v našich centrech Westfield je pro nás prioritou. V rámci zavedených opatření proti šíření covidu-19 se v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví řídíme vládními nařízeními a spolupracujeme i s organizací Bureau Veritas, která potvrzuje standardy velmi přísných norem v oblasti bezpečnosti a zdraví ve všech našich centrech.
V centru Westfield Chodov se v září a říjnu uskuteční řada dalších akcí a aktivací, včetně Back to School nebo Schwarzkopf Elite Model Look Casting. Tyto akce jsou samozřejmě pořádány s ohledem na bezpečnost a ochranu zdraví. Na dodržování všech pravidel podle platných vládních nařízení, jako je dodržování rozestupů, zákaz shlukování nebo povinnost nošení respirátorů, dohlíží proškolení koordinátoři bezpečnosti. Exponované kontaktní plochy v centru jsou každodenně dezinfikovány za pomoci autonomního UV robota. Více informací o plánovaných akcích centra a aktuálně platných bezpečnostních opatření najdete na https://cz.westfield.com/chodov.