Letiště Praha získalo cenu Airport Service Quality Award 2018
Letiště Praha získalo cenu, kterou každoročně uděluje mezinárodní sdružení letišť Airports Council International (ACI) nejlepším letištím s prokazatelně nejvyšší spokojeností cestujících s poskytovanými službami.
O místo nejlepšího evropského letiště v kategorii 15-25 milionů odbavených cestujících se Letiště Praha dělí s letištěm v Athénách a Helsinkách. Dlouhodobou spokojenost cestujících se službami pražského letiště ukazují nejen mezinárodní data, ale také poslední průzkum Vnímání Letiště Praha uskutečněný mezi českou létající populací na konci loňského roku. Podle něj hodnotí 97 % dotazovaných celkový dojem z letiště jako velmi dobrý či spíše dobrý.
“Již třetí rok po sobě vykazuje Letiště Praha významný nárůst v počtu odbavených cestujících, což znamená zvýšené nároky na celkové kapacity letiště. Ve stejné době jsme však museli zahájit také realizaci některých rozvojových projektů, a to aniž bychom slevili z našich nároků na vysokou kvalitu služeb poskytovaných cestujícím. Ocenění Airport Service Quality Awards je pro nás důkazem, že jsme v tomto nelehkém úkolu obstáli. Velké poděkování za to patří především všem našim zaměstnancům, pro které jsou mezinárodně uznávané výsledky ASQ důležitým ukazatelem kvality práce,” říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha.
Vítězstvím v soutěži Airport Service Quality Awards 2018 se Letiště Praha kvalitou svých služeb zařadilo například po bok letišť v Curychu, Oslu, Římě či City v Londýně. Všechna tato letiště byla v soutěži rovněž oceněna. Ceny budou vítězům z celého světa předány v září na oficiálním ceremoniálu sdružení Airport Council International na indonéském Bali.