Lexus v Ostravě daroval 200 tisíc korun zrakově postiženým dětem
Nově otevřený Lexus Ostrava podpořil ve spolupráci s Nadací Leontinka příspěvkem 200 000 Kč Společnost pro ranou péči v Ostravě, která pomáhá dětem se zrakovým a kombinovaným postižením od narození.
„Včasná stimulace zraku i ostatních smyslů má velký dopad na budoucí život dítěte a správně nastavená péče může zásadním způsobem zmírnit dopad zrakového i jiného postižení,“ říká Barbara Hucková, ředitelka Nadace Leontinka.
Značka Lexus otevřela v Ostravě už svůj pátý showroom v České republice. Centrum provozované společností Autobond Group je vybaveno podle nejmodernějších standardů značky Lexus, aby dokázalo poskytnout prvotřídní péči podle filozofie japonské pohostinnosti Omotenashi.
V designové zákaznické zóně si zájemce o vůz může během rozhovoru s prodejcem vypít kvalitní kávu. Koupě nového vozu je důležitý moment, a tak Lexus umožňuje budoucím řidičům svých vozů si během návštěvy showroomu vše v klidu promyslet a samozřejmě i vyzkoušet.
Nadstandardní zázemí a služby jsou připraveny nejen v prodejní zóně showroomu, ale i v servisní části. Centrum je vybaveno nejmodernějším servisním zázemím včetně lakovny, klempírny, 3D geometrie kol a mycí linky. Součástí služeb je i příprava auta na STK. Během servisu je zákazníkovi k dispozici náhradní vůz.
„Otevření showroomu v Ostravě jsme dlouho plánovali. Bylo pro nás logickou volbou při zajišťování dostupnosti vozů Lexus pro zákazníky ze všech koutů ČR. Vedle Karlových Varů, Prahy, Brna a Průhonic má nyní značka silné zázemí i v Moravskoslezském kraji. Naší výhodou jsou i kratší dodací lhůty než u konkurence,“ říká Martin Peleška, ředitel českého zastoupení značek Toyota a Lexus.
Zájemci si v novém showroomu mohou vyzkoušet všechny nejdůležitější modely značky Lexus. K vidění je městský crossover UX 250h, facelift manažerského sedanu ES 300h s vylepšenými asistenčními systémy a světlomety nebo vůbec nejprodávanější model značky, SUV RX 450h.
Hlavní hvězdou je ale nová generace rodinného SUV NX, který je jako první vůz v historii značky dostupný nejen ve full-hybridní verzi, ale také jako ještě dynamičtější plug-in hybrid. Zároveň nabízí progresivní design a špičková multimédia. Doba dodání z výroby se u většiny z nich pohybuje od 5 do 7 měsíců, což je méně, než nabízí jiné prémiové značky.
„Na zastoupení značky Lexus pro Ostravu jsme pracovali déle než 2 roky, museli jsme prokázat, že jsme ti praví pro prodej prémiového segmentu, splnit přísná kritéria a nastavit vysoké standardy prodejních i servisních služeb, které zákazníci od této značky očekávají. Koupě vozů Lexus je něco jako vstupenka do jiného světa, ve kterém zákazníkům nabídneme maximální pohodlí, předvídáme jejich přání a vycházíme jim vstříc,“ říká Milan Štědra, výkonný ředitel a předseda představenstva Autobond Group.
Značce Lexus se na českém trhu daří. Lexus zvýšil počet objednávek o 46 procent na 533 smluv. Podíl oblíbených hybridních vozů na prodejích přesahuje 50 90 procent.
Foto: Předání daru 200 tisíc Kč Nadaci Leontinka. Zleva výkonný ředitel a předseda představenstva Autobond Group Milan Štědra, ředitelka Nadace Leontinka Barbara Hucková a ředitelka Společnosti pro ranou péči v Ostravě Vladimíra Salvetová.