Lídr na evropském trhu cestovního ruchu skupina TUI úspěšně vstoupila na český trh
V letošním roce byl příchod společnosti TUI významnou událostí na českém trhu cestovního ruchu. Skupina TUI si prostřednictvím svých vlastních a dceřiných společností udržuje vedoucí pozici na evropském trhu a do jejího širokého portfolia spadají cestovní kanceláře, letecké společnosti, výletní lodě a hotelové sítě v oblíbených destinacích po celém světě. Tato vzájemně propojená nabídka služeb umožňuje TUI poskytovat nezapomenutelné dovolenkové zážitky bezmála 21 milionům zákazníkům.
Společnost TUI provází klienty během všech etap jejich cesty. Počínaje návštěvou cestovní kanceláře nebo zakoupením nabídky online, přes odlet do destinace až po pobyt a péči v místě dovolené 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. V průběhu dovolené je možné zástupce TUI kontaktovat v češtině prostřednictvím nepřetržitě fungující infolinky, chatu v mobilní aplikaci, e-mailem anebo přes SMS.
TUI je jako jedna z mála cestovních kanceláří k dispozici kdykoliv, a to nejen v případě urgentních situací. Hlavním cílem společnosti je zajistit kvalitu poskytovaných služeb, a především spokojenost zákazníků.
Hotelové řetězce skupiny TUI
Do portfolia skupiny spadá více než 400 hotelů, které se nacházejí v nejvyhledávanějších prázdninových letoviscích. Při rezervaci dovolené hraje výběr hotelu klíčovou roli, protože jeho kvalita zásadně ovlivňuje celkový dojem z dovolené a je hlavním faktorem pří budování dlouhodobých vztahů se stálými zákazníky. TUI proto klade největší důraz na kvalitu hotelů a sestavuje svoji nabídku tak, aby co nejlépe odpovídala potřebám a očekáváním zákazníků.
TUI Blue je moderní hotelová značka, která se přizpůsobuje individuálním potřebám hostů, kteří si přejí spojit odpočinek s poznáváním místní kultury a autentickými zážitky.
Klubové hotely Robinson nabízejí prémiové služby na vysoké úrovni. Jedinečnou atmosféru doplňují sportovní aktivity s profesionálními trenéry a vysoce kvalitním vybavením, které jsou k dispozici všem hotelovým hostům.
Hotely sítě RIU se vyznačují vysokým standardem nabízených služeb. Řetězec zahrnuje více než 90 hotelů ve skvělých lokalitách po celém světě. Charakterizuje je příjemné prostředí ve formě udržovaných zahrad, a hlavně rozmanitá kuchyně, která uspokojí každého gurmána.
Značka TUI Suneo představuje cenově atraktivní koncept s vynikající kuchyní a komfortními pokoji. Hotely se nacházejí v atraktivních a dobře dostupných lokalitách, v blízkosti pláže a nedaleko centra letoviska.
Spolupráce s partnery na českém trhu
Cestovní kancelář TUI na českém trhu začala svou činnost budováním silné sítě osvědčených partnerských cestovních agentur. Proto je nyní možné zájezdy z nabídky TUI zakoupit osobně na prodejnách ale i u ověřených online zprostředkovatelů. V současné době se může TUI pochlubit spolupráci s více než 300 cestovními agenturami a jejich síť se neustále rozšiřuje. Obchodním partnerům nabízí TUI profesionální podporu prodeje v českém jazyce, odborná školení a zajímavé studijní cesty do destinací.
Jednouchá online rezervace a rychlá komunikace se zákazníky.
Zákazníci oceňují české webové stránky tui.cz, které nabízí intuitivní vyhledávání, přehledné popisy nabídek a komplexní informace o destinacích a doplňkových službách. Je vidět, že kancelář klade důraz na vývoj moderních online řešení. Zavedla také mobilní aplikaci v češtině, ve které lze snadno a rychle spravovat rezervace zákazníků. Klienti TUI zde snadno můžou zkontrolovat stav plateb za zájezd, vidí zbývající čas do odletu na dovolenou a mají zde také ke stažení všechny potřebné cestovní dokumenty.
V aplikaci si pohodlně zkontrolují aktuální časy letů a transferů v destinaci a nechybí ani informace o hotelu a místě pobytu. Klienti tak mají všechny důležité informace vždy po ruce v elektronické formě. Velkou výhodou oproti jiným kancelářím je také možnost nepřetržitého kontaktu se zástupci cestovní kanceláře TUI prostřednictvím infolinky anebo přes chatovací systém myTUI. V roce 2024 plánuje cestovní kancelář TUI otevřít své první vlastní značkové prodejny v Praze. Pro TUI to bude určitě další zajímavý rok na českém trhu!