Metaxa spustila novou kampaň. Vrací se v ní k řeckým kořenům
Ikonický řecký nápoj Metaxa má od 1.3. novou kampaň. Vyzdvihuje v ní hlavní atributy jako unikátní chuťový profil a řecký původ, na kterých značka historicky vyrostla a s nimiž̌ je úzce spojena v myslích spotřebitelů.
Kampaň cílí na spotřebitele hned z několika komunikačních kanálů najednou, především ve formě̌ nové televizní́ reklamy, která je doprovázena aktivitami na internetu a v prostředí́ sociálních medií́. K vidění je rovněž̌ na velkých venkovních reklamních plochách a v místě̌ prodeje. Oslovit má primárně cílovou skupinu spotřebitelů starších 40 let. Kampaň je vytvořena kromě Česka a Slovenska i pro další trhy v Evropě a ve světě.
Globální kampaň vznikla nicméně na míru primárně pro český a slovenský trh, vzhledem k vysoké oblíbenosti značky tuzemskými spotřebiteli a světovému prvenství v konzumaci nápoje Metaxa na těchto dvou trzích. „Kampaň byla vytvořena na základě podnětů našich spotřebitelů, vycházejících z výsledků průzkumu vnímání značky na českém a slovenském trhu. Celá komunikace je nyní postavena na DNA značky a klíčových atributech, jako je Řecko, slunce, léto, pohoda s přáteli,“ říká Kateřina Hladíková, brand manažerka Mast-Jaegermeister CZ.
Reklamní spoty:
30: https://youtu.be/zDLw9AkGxvA
15 5*: https://youtu.be/Lovj7DbsJVo
15 12*: https://youtu.be/tWEiz0XqlI8
Metaxa v nové kampani dává jasně najevo svůj původ. Řecká atmosféra diváka vtáhne a přenese na jachtu nebo do typických historických ulic. Nový slogan „Zažij nečekané“ propojuje chuťové zážitky z konzumace nápoje s příjemnými, překvapivými zážitky.
Významná značka z portfolia Rémy Cointreau, v Čechách distribuovaná společností Mast-Jaegermeister CZ s.r.o. Ta působí na českém trhu od dubna roku 2019 a kromě bylinného likéru Jägermeister a Metaxy buduje na českém trhu i řadu dalších významných značek jako Cointreau, Rémy Martin, Mount Gay nebo značky společnosti William Grant & Sons, např. Tullamore DEW, Grant ‘s, Glenfiddich, Hendrick’s Gin.