Milka spojila síly s tradiční pražskou cukrárnou Ovocný Světozor, podporují Milka pralinky
Značka Milka se během října zaměřuje na podporu svých pralinek, konkrétně bonboniér I love Milka a Just For You. Pro tento účel se rozhodla spojit s tradiční pražskou cukrárnou Ovocný Světozor, která z těchto produktů připravila limitovanou edici svých dezertů. Ty budou k dostání na všech 12 provozovnách cukrárny v hlavním městě od 16. do 31. října 2020.
„Pro podporu našich pralinek jsme letos hledali způsob, jak je co nejatraktivnější formou dostat k lidem, aby je mohli ochutnat,“ uvádí Veronika Demčíková, junior brand manažerka značky Milka. „Letošní specifická situace kolem nás úplně nenahrává klasickým ochutnávkám a samplingům, spolupráce s Ovocným Světozorem nám proto přišla zajímavá. Společně cílíme na všechny pražské milovníky čokoládových dobrot, kteří budou moci ochutnat naše pralinky zakomponované do originálních zákusků,“ dodává Demčíková.
Limitovaná edice dezertů Ovocného Světozoru bude složena ze dvou produktů. „První je inspirován naším oblíbeným dezertem Bourbonský krém a druhý dezert je čokoládový. Oba jsme připravili pro účely této spolupráce tak, aby chuťově ladily s Milka pralinkami,“ odkrývá detaily Michaela Spilková, marketingová manažerka Ovocného Světozoru. „Jsme rádi, že můžeme nabídnout tuto limitovanou edici, která si určitě najde své zákazníky a obohatí naši nabídku“, doplňuje.
Tuto spolupráci podpoří na svých kanálech také zpěvačka a modelka Jitka Boho spolu s influencerkou Michaelou Salákovou, které jsou do kampaně zapojeny. Obdobná spolupráce bude probíhat také na Slovensku, kde se Milka spojila s televizní moderátorkou Adrianou Polákovou a její bratislavskou cukrárnou Iconique.
Za kreativou, PR komunikací a spoluprací s influencery stojí agentury PR.Konektor a The Hive.
O společnosti Mondelez Czech Republic s.r.o.
Společnosti Mondelez Czech Republic s.r.o. a Mondelez Slovakia s.r.o. jsou součástí skupiny společností Mondelēz International, která je jedním z největších výrobců cukrovinek a pečených produktů na světě. Zaměstnává 80 tisíc lidí a umožňuje spotřebitelům ve více než 150 zemích světa vychutnávat snacky správným způsobem.