Mobilní aplikace Kaufland Connect propojí všechny zaměstnance
Společnost Kaufland připravila pro své zaměstnance další komunikační kanál. Jedná se o mobilní aplikaci, v níž bude možné sdílet aktuální informace, vzájemně si vyměňovat zkušenosti, účastnit se soutěží či anket, a také poskytne přehled všech zaměstnaneckých benefitů. Kaufland Connect se spustil 19. července a doposud si aplikaci stáhlo již 15 % zaměstnanců. „Vytvořili jsme inovativní komunikační kanál, který propojuje všechny naše zaměstnance. Díky této aplikaci mají rychlý přístup k firemním novinkám, informacím a benefitům,“ prohlásila Renata Maierl, mluvčí společnosti Kaufland.
Po týdnech testování je Kaufland Connect v ostrém provozu. Zaměstnanci tak mezi sebou mohou sdílet informace jak z provozu, logistiky, masozávodu tak z centrály.
Ale nejenom o práci je Kaufland Connect. Aplikace nabízí zeď pro neformální komunikaci. Navíc přes pár kliknutí v mobilu či na počítači obdrží zaměstnanec informace o svých firemních benefitech. „Každý uživatel má svůj profil, přes který se také zapojí do soutěží o hodnotné ceny,“ vysvětlila Renata Maierl. „Hlavním cílem je, aby naši zaměstnanci ze všech oblastí měli aktuální informace po ruce.“
Speciální aplikaci spustil Kaufland v České republice minulý týden. Kromě toho funguje také v dalších zemích, kde společnost působí například na Slovensku, v Rumunsku, Polsku nebo Chorvatsku.