Monster přináší aplikaci na hledání práce

Míra nezaměstnanosti zůstává i nadále nízká a nedostatek zaměstnanců je stále palčivějším problémem pro čím dál větší počet společností. Pro zaměstnavatele je stále těžší oslovit nové uchazeče. Kvalitní zaměstnance si firmy udržují s vypětím sil, jelikož konkurence má co nabídnout a v některých oborech, jako je IT, finančnictví a strojírenství, probíhá o odborníky doslova boj. Klíčem k úspěšnému náboru nových zaměstnanců se stávají technologie, jako jsou mobilní aplikace na hledání práce, které si oblíbila velká uchazečů. Touto cestou se vydala také společnost Monster, která slaví úspěchy s aplikací Monster – Nabídky práce. V dnešní době je třeba aktivně sledovat nejnovější trendy i technologie a vhodnými inovacemi získávat jak externí, tak dlouhodobé zaměstnance. Vylepšení náborového procesu a implementace důležitých strategií společnostem významně usnadní nalezení vhodných a talentovaných kandidátů dříve, než se jich zmocní konkurence. Také uchazeči při hledání práce preferují cesty, které jim nabízejí rychlý a pohodlný způsob, jak získat nové zaměstnání.

Správná cesta k uchazečům o zaměstnání

V současnosti už zveřejňování pracovních nabídek v tištěných médiích, pracovních portálech či na webu společnosti nestačí. Celý proces náboru musí být co nejpřístupnější a nejjednodušší. Sociální sítě, rozmach mobilních zařízení a všudypřítomná konektivita změnily naše zvyklosti i v oblasti hledání práce a náboru nových zaměstnanců. Sociální média skvěle fungují pro budování značky i při oslovování tzv. pasivních kandidátů. Pro ty, kteří aktivně hledají práci, se staly ideálním nástrojem pro procházení nejnovějších nabídek vedle sociálních sítí zejména mobilní aplikace. Právě takovou aplikaci určenou pro hledání práce představil Monster, společnost s globální působností, která patří k lídrům v oblasti pracovní inzerce a online náboru.

Jak funguje Monster – Nabídky práce

Aplikace Monster – Nabídky práce je k dispozici také pro české uživatele a je určena pro platformy Android a iOS. Zájemci ji mohou stahovat zdarma na Google Play a na App Storu, aplikace je zcela zdarma. Monster – Nabídky práce je navržena tak, aby vytvořila zaměstnavatelům dostatečný prostor pro prezentaci, a zároveň aby byla pro uchazeče jednoduše použitelná. O tom, že uchazečům tento způsob hledání práce vyhovuje, svědčí i stále rostoucí počet aktivních uživatelů, který se od uvedení aplikace Monster – Nabídky práce na podzim loňského roku každý měsíc zvyšuje.

Za úspěchem stojí zejména uživatelská přístupnost – uchazeči si v aplikaci jednoduše vytvoří svůj profil (případně se přihlásí pomocí svého facebookového účtu), definují parametry hledané práce a nahrají aktuální profesní životopis. Díky jednoduchému a plynulému ovládání se tak doslova během pár minut mohou pustit do hledání práce svých snů. Monster – Nabídky práce poskytuje typ interaktivity podobný seznamovacím aplikacím, kdy uživatel prochází inzeráty a „swipem“ (pohybem prstu na displeji) doprava zareaguje, tedy na inzerát odpoví, pohybem doleva nabídku odsune a může zvolit i možnost, aby se mu již nezobrazovala. Díky tomuto způsobu a jednoduchosti obsluhy si uchazeči prohlédnou podstatně vyšší počet nabídek práce v porovnání s klasickou inzercí pracovních pozic, ať už v tištěných médiích nebo na pracovních portálech a na nabídky díky aplikaci také daleko častěji odpovídají. Aplikace Monster – Nabídky práce je důkazem, že je dnes pro úspěšnou náborovou kampaň zcela zásadní prezentovat nabídku tam, kde jsou vhodní kandidáti, tedy na displeji jejich chytrého telefonu.

 

You may also like...