Motorola spouští platformu Power to Empower pro inovátory a tvůrce změn
Společnost Motorola, průkopník v oboru mobilních komunikací, představila novou platformu, která má nové generaci uživatelů umožnit využít výkon jejich mobilních telefonů. Nová globální platforma značky Power to Empower slouží k inspiraci a povzbuzení lidí, aby využívali technologie, které mají na dosah ruky, k vytváření pozitivních trvalých změn a inkluzivnější a propojenější společnosti.
Společnost Motorola se vždy zaměřovala na spotřebitele a snažila se přinášet smysluplné inovace. Tím, že se mobilní zařízení dostává do centra lidských životů a propojuje nás jako nikdy předtím, má mobilní zařízení sílu posílit novou generaci myslitelů, inovátorů a tvůrců změn.
Power to Empower je první nová platforma značky Motorola za posledních 5 let a byla vyvinuta s cílem pomoci sjednotit značku na celém světě a zároveň se spojit na místní úrovni, aby posílila postavení spotřebitelů a komunit prostřednictvím technologií. Společnost Motorola, která je důvěryhodnou součástí mobilního průmyslu, nadále staví na svém 90letém dědictví řemeslné zručnosti a odbornosti a inovuje s inkluzivním přístupem.
Právě tento inkluzivní přístup zaměřený na spotřebitele motivoval společnost Motorola k vytvoření střední třídy chytrých telefonů, díky níž jsou nejnovější technologie a prémiové funkce cenově dostupné. V tomto duchu Motorola pokračuje ve svém závazku demokratizovat technologie 5G a zpřístupnit technologie nové generace většímu počtu lidí.
Nyní Motorola posiluje svůj závazek k těmto hodnotám napříč svým produktovým portfoliem, partnerstvími a celým podnikem. A co je nejdůležitější, Power to Empower lze vnímat jako příležitost k vytvoření emocionálního prostoru pro interakci se spotřebiteli novými a kreativními způsoby.
První kampaň Power to Empower byla postavena na skutečných příbězích o tom, jak lidé využívají technologie inspirativním způsobem, aby vytvořili lepší budoucnost pro komunity a naši planetu.
Nyní je značka nadšená, že může sdílet další vlnu Power To Empower, sérii Tech With Heart. Společnost Motorola vytvořila 12 autentických příběhů skutečných uživatelů Motoroly o tom, jak jim technologie umožňuje realizovat jejich vášně, používat jejich hlas a dosahovat jejich cílů. Společnost Motorola chce těmito příběhy ujistit lidi, že technologie je pro každého a že při správném použití může pomoci vám i vašim komunitám dosáhnout největšího potenciálu.
S pomocí The Masses a pod vedením Juana Amusateguiho tyto příběhy vyprávěli lidé z různých zemí (Argentina, Chile, Francie, Kolumbie, Velká Británie, USA, Tchaj-wan, Indie a Hongkong), realit, jazyků, ras a kultur. Jeho realizace vyžadovala skutečně globální spolupráci – interakci s lidmi z 18 zemí, generování více než 20 terabytů dat a práci v 21 zemích.
Příběhy byly zveřejňovány pravidelně. První byl příběh o neslyšícím tanečníkovi z Tchaj-wanu, který se pomocí technologií učí a tančí s lidmi z celé země. Lin Chang Lan, která se narodila jako tanečnice, ale zároveň je neslyšící, je 34letá tanečnice současného tance z Tchaj-wanu. Pro Lin nepředstavuje její sluchové postižení žádnou výzvu, ale naučilo ji, kam až ji mohou její smysly dovést. Lin se díky vnímání vibrací hudby a podpoře své matky prosadila jako tanečnice na Tchaj-wanu.
Renata Altenfelder, globální ředitelka marketingu značky Motorola řekla: „Minulý rok změnil životy všech lidí a my ve společnosti Motorola jsme potřebovali ukázat milionům lidí na celém světě, že technologie může pozitivně podpořit jejich životy a ukázat jim lepší budoucnost. Byla to zajímavá výzva, která nás povzbudila k vytvoření tohoto nového konceptu, který bude sloužit jako neuvěřitelná platforma značky.„
Dnešní technologie nám dávají mnoho možností a propojují nás mnoha různými způsoby. Pomáhá nám překonávat limity a podporuje nás při stanovování nových cílů a jejich dosahování, a to bez ohledu na národnost, věk, pohlaví nebo rasu.
Chcete-li se dozvědět více o nové platformě společnosti Motorola, navštivte náš YouTube.