Nákupní Fofrtaška od Kauflandu má solární panel, LEDky a držák na pivo
Nákupní taška pro gamery inspirovaná seniory. Tak zní popis nejnovějšího projektu obchodního řetězce Kaufland, se kterým tímto exkluzivním produktem prodlužuje partnerství s libereckou esportovou organizací SINNERS Esports.
“Fofrtašku” známe jako klasickou nákupní tašku na kolečkách především v rukou seniorů. Nyní vznikla Fofrtaška 2.0, která je ale ušitá na míru hráčům a hráčkám videoher. Do úložného prostoru se vejde nákup nebo celá herní výbava od myši až po monitor. Fofrtaška disponuje také solárním panelem na dobíjení telefonu, červeným LED světlem, závodními kolečky s odpruženou nápravou, nebo teleskopickým madlem a ve velikosti jež umožňuje si ji vzít i do letadla jako příruční zavazadlo.
Video o Fofrtašce: Přijíždí Fofrtaška 2.0
O design Fofrtašky se postarala reklamní agentura DDB FTW a populární holešovická značka Braasi Industry, která vyrábí batohy a vyváží je do celého světa.
“V Braasi máme netradiční projekty a spolupráce se značkami velmi rádi. Fofrtaška 2.0 byla zábavnou výzvou, neboť vyžadovala propojení našeho know-how jak z výroby batohů, tak i jízdních kol, kterým se také věnujeme. Hodně dílů jsme vyvíjeli přímo na míru, což je na výsledném prémiovém zpracování znát,” popisuje proces vývoje Fofrtašky Šimon Brabec, spoluzakladatel a šéfdesignér Braasi.
Obchodní řetězec Kaufland vytvořením Fofrtašky 2.0 oznamuje prodloužení partnerství o další rok s libereckou organizací SINNERS Esports, která je stávajícím a již trojnásobným českým šampionem ve hře Counter-Strike: Global Offensive.
“Když jsme před rokem vstupovali do spolupráce se SINNERS, chtěli jsme se přiblížit světu esportu, který je v posledních letech v České republice fenoménem. Množství projektů, se kterými jsme úspěšně oslovili mladé hráče a ukázali jejich svět i starším generacím, však předčilo naše očekávání. Tato snaha spojovat generace vedla právě až ke vzniku Fofrtašky 2.0,” komentuje celý projekt Petr Hoffmann, Head of Digital v Kaufland Česká Republika v.o.s.
Příběh vzniku Fofrtašky 2.0 se začal psát na podzim 2022 jako vtip na sociálních sítích, který následovaly požadavky stovek fanoušků na vytvoření prototypu. Skutečná Fofrtaška 2.0 bude v omezeném množství kusů v prodeji od 15. 3. na e-shopu esportové organizace SINNERS Esports.
Vydáním Fofrtašky 2.0 navazují Kaufland a SINNERS Esports na první rok své spolupráce, během kterého předvedli například drone show na Ještědu, vytvořili oblíbené reklamy s gamery v Kauflandu, uvedli gastro minisérii Grilferno esportovými hráči vařícími v přírodě na ohni či bojovali s mýty ohledně hráčů počítačových her a jejich zdraví v sérii Zdravý Hříšník.
“Partnerství s Kauflandem si neuvěřitelně ceníme. Mají odvahu pouštět se do věcí, na které nikdo z jejich konkurence ani nepomyslí. Tím podporují naše hráče, organizaci, ale také celý esportový ekosystém. Nespokojí se jen s logem na dresu, ale chtějí společně ukazovat veřejnosti, že esport je tvrdá dřina a že esportovci si zaslouží pozornost a podporu,” uzavírá CMO SINNERS Esports Bernard Šimon.