Netflix uvede nový seriál ze světa League of Legends
Netflix a Riot Games přinášejí globální fenomén League of Legends na televizní obrazovky, a to prostřednictvím animovaného seriálu Arcane, jenž bude mít na Netflixu celosvětovou premiéru na podzim roku 2021.
Jedná se o první televizní seriál od Riot Games. Arcane je animovaný seriál vyvíjený a produkovaný společností Riot Games ve spolupráci s Fortiche Productions a jeho děj je zasazený do celosvětově oblíbeného prostředí League of Legends. Příběh se odehrává v utopickém Piltoveru a utlačovaném podzemním Zaunu a pojednává o původu dvou ikonických šampionů z LoL – a o síle, která je rozdělí.
Dominique Bazayová, ředitelka původní animované tvorby pro Netflix, uvedla: „League of Legends vyvolal vlnu celosvětového nadšení a popularity a my máme nesmírnou radost, že můžeme být domovem Arcane – prvního televizního seriálu, který je do tohoto prostředí zasazen. Seriál bude vizuálně velkolepá, dech beroucí jízda, která diváky nenechá ani na okamžik vydechnout.“
Shauna Spenleyová, světová ředitelka zábavní sekce Riot Games, prohlásila: „Arcane vznikl jako upřímné poděkování našim hráčům a fanouškům, kteří nás žádali o vytvoření filmovějších zážitků, jejichž prostřednictvím by se mohli hlouběji ponořit do světa League of Legends a jeho šampionů. Netflix se svou ohromnou celosvětovou značkou a s námi sdíleným cílem poskytovat špičkový, vysoce kvalitní obsah, je pro nás dokonalým partnerem, který nám pomůže nabídnout Arcane hráčům z celého světa.“
Oficiální video k oznámení seriálu najdete zde: Video
Rekordní sledovanost
Riot Games neustále rozšiřuje svou globální fanouškovskou základnu, a to jak v samotné hře, tak i mimo ni. Jeho videa nashromáždila celosvětově více než 14 miliard zhlédnutí a esportové mistrovství světa 2020 v League of Legends zaznamenalo hned v několika ukazatelích rekordní sledovanost. Po celém světě diváci zhlédli více než miliardu hodin obsahu a upevnili tak pozici League of Legends jakožto nejsledovanějšího esportu na světě – finálový zápas dosáhl 23,04 milionu průměrného počtu diváků za minutu (AMA) a 45 milionů maximálního počtu uživatelů v jeden okamžik (PCU).