Nominace firem na zlatou medaili za přátelský přístup k zákazníkům
(Praha) Mezinárodní organizace ICERTIAS, která vyhledává, certifikuje a oceňuje kvalitní společnosti a jejich výrobky a služby po celém světě, otevírá nominace na ocenění “Customer’s Friend Gold Medal” („zlatá medaile za přátelský přístup k zákazníkům”). Zástupci veřejnosti mohou již nyní nominovat společnosti působící v České republice, u kterých se setkali s výjimečně kvalitním zákaznickým servisem.
V dnešní digitální éře, kdy je technologie stále více přítomna ve všech aspektech našich životů a interakce s roboty a umělou inteligencí se stává samozřejmostí, oceňujeme čím dál více kvalitní mezilidskou komunikaci. Ve slovníku manažerů se častěji objevují výrazy typu „péče o zákazníka“ a „spokojenost zákazníka“. Excelentní péče o zákazníka je v této době důležitější než kdykoli jindy například i podle výzkumu provedeného v USA, který ukazuje, že negativní zkušenost dokáže v 51% případů zákazníka odradit od jakékoli další spolupráce s danou společností (zdroj: newvoicemedia).
Jak setkání s profesionálním, milým a usměvavým zaměstnancem ovlivní vaše rozhodnutí a pocit z nákupu? Jak jsou vztahy se zákazníky vnímány v České republice obecně a je naše země v oblasti péče o zákazníky dostatečně vyspělá a plně rozvinutá? Organizace ICERTIAS se sídlem ve švýcarském Curychu se prostřednictvím udělování medailí snaží právě o podporu kvalitních vztahů mezi výrobci, poskytovateli služeb a zákazníky. Působí ve více než 40 zemích a mezi jejich laureáty se řadí společnosti jako Bosch, HP, Hyundai, Lidl, Nestle, P&G, UniCredit a Vodafone.
“Medailí Customers’ Friend chceme vyzdvihnout společnosti, které jsou ochotny udělat krok navíc ve snaze poskytnout svým zákazníkům co nejlepší zkušenost,” říká Robert Slavecki, spoluzakladatel, seniorní partner a výkonný ředitel organizace ICERTIAS.
Setkali jste se v uplynulém roce v České republice s firmou, jejíž zaměstnanci vás vždy obsloužili ochotně a s úsměvem, a to třeba i v případě stížnosti či reklamací? Pomozte jí svou nominací na https://www.customersfriend.org/nominate získat certifikát “Customer’s Friend” pro rok 2019/2020 a podpořte tak rozvoj kvalitního a přátelského přístupu k zákazníkům.
Pro více informací o společnosti ICERTIAS a jejích aktivitách navštivte www.icertias.com.